Skip to main content
Antwoord

Kan ik de Soundbox en een TV+ Box gebruiken?

• December 1, 2025
  • 3 reacties
  • 14 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo,

Ik overweeg TV+ soundbox te gaan gebruiken. Op dit moment heb ik KPN internet en TV. Ik heb één extra aansluiting / box.

Kan de sound box ook weken wanneer ik twee ontvangers heb. De soundbox ga ik op één TV aansluiten.

Wanneer ik de bestelling op mijn KPN aangeef wordt automatisch mijn extra tweede TV box uitgeschakeld. Klopt dit?

Beste antwoord door PeterG

Je hebt nu nog “interactieve TV” met Arris ontvangers begrijp ik.

Je kunt binnen iedere abonnementsvorm nu naar TV+. Dit is wel volledig, Interactieve TV ontvangers worden allemaal vervangen door TV+ ontvangers.

De Soundbox wordt in je abonnement de primaire ontvanger. Als Soundbox is dat dan niet gratis. Het basisabonnement tv wordt dan 18,50. 

Wanneer ik de bestelling op mijn KPN aangeef wordt automatisch mijn extra tweede TV box uitgeschakeld. Klopt dit?

Volgens mij moet je wel nog aanvullingen kunnen doen. Ergo verhogen aantal ontvangers naar 2.

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • December 1, 2025

Je hebt nu nog “interactieve TV” met Arris ontvangers begrijp ik.

Je kunt binnen iedere abonnementsvorm nu naar TV+. Dit is wel volledig, Interactieve TV ontvangers worden allemaal vervangen door TV+ ontvangers.

De Soundbox wordt in je abonnement de primaire ontvanger. Als Soundbox is dat dan niet gratis. Het basisabonnement tv wordt dan 18,50. 

Volgens mij moet je wel nog aanvullingen kunnen doen. Ergo verhogen aantal ontvangers naar 2.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • December 1, 2025

Peter, bedankt voor de informatie. Ik heb inmiddels de soundbox besteld plus een extra box voor de tweede tv

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@renebennie, dan wens ik je alvast veel plezier met de Soundbox, Ik sluit mij volledig aan bij het antwoord van ​@PeterG 

Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust. Je hebt al gemerkt er een KPN Community die met je meedenkt!