Skip to main content
Beantwoord

Kan ik de Soundbox zo aansluiten dat mijn receiver met 5 boxen het ook nog doen?

• May 1, 2025
  • 7 reacties
  • 181 keer bekeken

Ik heb een receiver met 5 boxen kan ik de soundbox ook aansluiten zo dat mijn andere boxen het ook nog doen?

Beste antwoord door Anonymous

Hallo ​@Desseling 

Het kan alleen als je de speaker van de Soundbox uitschakelt en het geluid via HDMI doorlaat, maar dan is het toch zonde om een extra € 6 te betalen voor de Soundbox, die is eigenlijk bedoeld voor mensen zonder extra speakers of een soundbar.

Je andere boxen moeten dan trouwens ook niet via de optische of mini-jack aansluiting van je huidige TV ontvanger zijn aangesloten want die aansluitingen ontbreken op de Soundbox.

Zie ook de veelgestelde vragen op deze pagina: https://www.kpn.com/televisie/soundbox

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• Antwoord
  • May 1, 2025

Hallo ​@Desseling 

Het kan alleen als je de speaker van de Soundbox uitschakelt en het geluid via HDMI doorlaat, maar dan is het toch zonde om een extra € 6 te betalen voor de Soundbox, die is eigenlijk bedoeld voor mensen zonder extra speakers of een soundbar.

Je andere boxen moeten dan trouwens ook niet via de optische of mini-jack aansluiting van je huidige TV ontvanger zijn aangesloten want die aansluitingen ontbreken op de Soundbox.

Zie ook de veelgestelde vragen op deze pagina: https://www.kpn.com/televisie/soundbox

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 6, 2025

Goedemorgen ​@Desseling , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)
Eigenlijk kan ik niks meer toevoegen aan het bovenstaande antwoord van ​@GeSp en zodoende heb ik zijn antwoord ook gemarkeerd als 'best answer'. Hopelijk weet jij middels deze informatie waar je aan toe bent! En mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben, laat het dan ook vooral weten!

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 6, 2025

En officieel kun je de luidsprekers van de SB ook niet uitschakelen ​@Desseling , ​@GeSp  en ​@Jan van KPN 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • May 6, 2025

En officieel kun je de luidsprekers van de SB ook niet uitschakelen ​@Desseling , ​@GeSp  en ​@Jan van KPN 

En dat is een nuttige toevoeging ​@JanD , zoals altijd scherp opgemerkt!

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 6, 2025

Als het ‘officieel’ niet kan, schijnt het ‘officieus’ dus wel te kunnen. En kunnen de luidsprekers van de Soundbox dus wél uitgeschakeld worden. 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 6, 2025

Als het ‘officieel’ niet kan, schijnt het ‘officieus’ dus wel te kunnen. En kunnen de luidsprekers van de Soundbox dus wél uitgeschakeld worden. 

Maar bij problemen moet je dan niet bij KPN aankomen omdat het niet ondersteund wordt ​@Berteman en ​@Desseling 

Maar je huurt niet een TV+SB om de luidsprekers uit te schakelen, daar is die meerprijs van €6 veel te hoog voor en kun je beter de standaard TV+ aanhouden.

Berteman
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 6, 2025

Laat onverlet dat de luidsprekers uitgeschakeld kunnen worden.