Zelf heb ik nu de Philips 75 inch TV. Het is een Android TV. Met Ambilight. Nu is mijn vraag kan ik daar de KPN app downloaden en installeren? Zo ja dan is de Mediabox, die ik nu gebruik, niet meer nodig, toch? De 2e Mediabox gebruik ik nĂș voor de Sony TV. Dit is ook een Android TV. Kan ik daar dan ook de KPN app op downloaden en installeren?
Kan ik de TV app gebruiken op mijn 2 Android tv's?
Beste antwoord door Noordzee
Hallo â
Op sommige Android TV's van Philips en Sony kun je inderdaad de KPN TV+-app downloaden en gebruiken.
Hoe weet ik of mijn televisie geschikt is?
De KPN TV+ Smart TV app is geschikt voor apparaten met Android TV OS. Dit zijn bijvoorbeeld sommige televisies van Sony en Philips, mediaspelers zoals de Nvidia Shield of de Xiaomi box, en ook de nieuwe Google Chromecast 4K met Google TV. Je kunt heel makkelijk controleren of jouw Android TV apparaat geschikt is voor de app door de KPN TV+ Smart TV app te zoeken in de Play Store. Kun je de app niet vinden? Dan is je apparaat helaas niet geschikt voor de app.
En dan is deze manier een alternatief voor je tweede losse KPN TV-ontvanger. Je kunt daardoor vanaf april 2025 zes euro per maand besparen. Maar realiseer je wel dat je via de losse TV-ontvanger een betere beeldkwaliteit hebt.
meer informatie:
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.