Skip to main content
Beantwoord

Kan ik de USB poort op de VIP2952 gebruiken als stroomvoorziening voor mijn TV Connector Easy Line?

• February 6, 2025
  • 9 reacties
  • 159 keer bekeken

Ik ben slechthorend, voor een beter TV geluid heb ik een TV Connector Easy Line aangeschaft.

Voor deze Connector is een USB aansluiting nodig voor de spanning. Kan ik daarvoor de USB aansluiting van mijn TV onvanger Arris VIP2952 gebruiken?

Beste antwoord door Cees Luijsterburg

Beste Maja,

Ik heb het op de USB van de Arris uitgeprobeerd en het werkt.

De USB poort zit niet achter de Standby (aan/uit) toets van de Arris maar dat is niet zo bezwaarlijk.
Het probleem is dus opgelost, allemaal bedankt voor het meedenken.

Groet, Cees Luijsterburg

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 6, 2025

Beste ​@Cees Luijsterburg , gewoon proberen, werkt het, prima.

Werkt het niet, jammer.

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Ik ben slechthorend, voor een beter TV geluid heb ik een TV Connector Easy Line aangeschaft.

Voor deze Connector is een USB aansluiting nodig voor de spanning. Kan ik daarvoor de USB aansluiting van mijn TV onvanger Arris VIP2952 gebruiken?

Ik haal de stroom voor mijn TV Connector niet uit de tv-ontvanger van KPN, maar uit een USB-aansluiting op de tv zelf. Dan blijft de connector ook werken als wel de tv, maar niet de tv-ontvanger van KPN aan staat. Werkt prima.

Piet.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 7, 2025

Hi ​@Cees Luijsterburg,

Ik zie dat Piet vanuit eigen ervaring een hele goede tip met je heeft gedeeld, en hoop dat het jou ook lukt om hem op deze manier aan te sluiten 😊

Ik begrijp het antwoord van Piet, dat is ook het meest voor de hand liggend. Mijn TV heeft echter geen USB aansluiting, vandaar mijn vraag omdat het Arris VIP 2952 modum er wel een heeft die niet gebruikt wordt.

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Ik begrijp het antwoord van Piet, dat is ook het meest voor de hand liggend. Mijn TV heeft echter geen USB aansluiting, vandaar mijn vraag omdat het Arris VIP 2952 modum er wel een heeft die niet gebruikt wordt.

In dat geval zou ik willen verwijzen naar het antwoord van ​@JanD. Gewoon proberen, dat kan geen kwaad.

Piet.

Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • February 8, 2025

Er zijn ook stekkers te koop, zelfs stopcontacten. Mogelijk ook op je KPN-modem een aansluiting?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 10, 2025

Jammer dat de tv er geen heeft ​@Cees Luijsterburg, ik ben er niet 100% zeker van dat het gaat werken via de Arris, heb je het al geprobeerd? Zo ja, zou je dan hier willen delen of het wel of niet lukt op die manier? 

Beste Maja,

Ik heb het op de USB van de Arris uitgeprobeerd en het werkt.

De USB poort zit niet achter de Standby (aan/uit) toets van de Arris maar dat is niet zo bezwaarlijk.
Het probleem is dus opgelost, allemaal bedankt voor het meedenken.

Groet, Cees Luijsterburg

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • February 18, 2025

Heel erg fijn dat het werkt ​@Cees Luijsterburg! Bedankt dat je het nog even hebt laten weten 😊