Skip to main content
Beantwoord

Kan ik dit weekend Formule 1 kijken als ik Viaplay nu opzeg?

• May 17, 2025
  • 7 reacties
  • 142 keer bekeken

Kan ik nu viaplay opzeggen en toch Max zien op kanaal 51?

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Voor alle duidelijkheid, het volgende bericht:

De live uitzending van de GP van Emilia-Romagna op kanaal 51 was een eenmalige actie om het nieuwe kanaal te promoten. Die actie is inmiddels afgelopen.

Op kanaal 51 zijn nu nog alleen samenvattingen van de Formule 1 te zien. Voor het live volgen van alle races is nog steeds een actief Viaplay-abonnement nodig. Benieuwd naar de opties van Viaplay bij KPN? Je vindt ze op onze website.

Om verdere verwarring te voorkomen, sluit ik dit topic voor nieuwe reacties. Bedankt voor jullie begrip!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Jan Klundert, welkom op de community. Kanaal 51 is voor iedereen beschikbaar inderdaad, en dit weekend is de race daar ook live te zien:

Dat is alleen dit weekend, van andere races zullen daar alleen samenvattingen te zien zijn.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 17, 2025

En als je Viaplay opzegt kun je de volgende races niet live en niet volledig zien. Want via kanaal 51 zijn normaliter alleen samenvattingen te zien. Behalve de race van Zandvoort.

• Nieuwkomer
  • June 1, 2025

Als ik het goed lees ,kun je dus de race live zien

helaas is het niet zo volgens de gids op kanaal 51 wordt het pas 23:00 uur uitgezonden ipv om 15:00 live dus

hoe kan er zoveel verschil in zitten

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 1, 2025

helaas is het niet zo volgens de gids op kanaal 51 wordt het pas 23:00 uur uitgezonden ipv om 15:00 live dus

Beste ​@Mjac op kanaal 51 worden alleen samenvattingen uitgezonden en heel af en toe een live wedstrijd.

Vandaag kun je via de Duitse RTL de wedstrijd live zien las ik ergens.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • June 1, 2025

2 keer per jaar is er een live F1 wedstrijd op dit kanaal, verder alleen uitgesteld of samenvatting.

Meer mag niet van ViaPlay.

ViaPlay beheert dit kanaal zelf. (daar gaat KPN niet over (net zoals bij andere tv kanalen).

Dus of volledig (duur) abonnement via ViaPlay nemen of abonnement bij F1 TV Pro nemen (kan alleen met creditcard en de app zit niet op elke Smart tv.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Beste ​@Mjac op kanaal 51 worden alleen samenvattingen uitgezonden en heel af en toe een live wedstrijd.

Vandaag kun je via de Duitse RTL de wedstrijd live zien las ik ergens.

En nog een tip uit dit topic

Inloggen zou weer goed moeten gaan.

Maar…. de race is vandaag ook te zien via RTL+ op kanaalnummer 47 in het basispakket. Voor iedereen dus! 😀👌🏎

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • June 1, 2025

Voor alle duidelijkheid, het volgende bericht:

De live uitzending van de GP van Emilia-Romagna op kanaal 51 was een eenmalige actie om het nieuwe kanaal te promoten. Die actie is inmiddels afgelopen.

Op kanaal 51 zijn nu nog alleen samenvattingen van de Formule 1 te zien. Voor het live volgen van alle races is nog steeds een actief Viaplay-abonnement nodig. Benieuwd naar de opties van Viaplay bij KPN? Je vindt ze op onze website.

Om verdere verwarring te voorkomen, sluit ik dit topic voor nieuwe reacties. Bedankt voor jullie begrip!