Skip to main content
Beantwoord

Kan ik een oudere afstandsbediening gebruiken met de nieuwe TV box?

• April 2, 2025
  • 3 reacties
  • 142 keer bekeken

Ik heb nieuwe kastjes gekregen en nieuwe afstandsbedieningen na een abonnement verlenging , met een Netflix knop en een apps knop , maar ik vind deze verschrikkelijk onhandig, is het mogelijk om de oude afstandsbediening weer te koppelen aan de nieuwe kastjes ?

Beste antwoord door Anonymous

Hallo ​@Kapitein Gerrit 

De oude afstandsbedieningen werken helaas niet met de TV+ ontvangers maar misschien is de Comfort+ afstandsbediening handiger voor je, die kan je wel gebruiken met de nieuwe TV+ ontvangers.

Je kan die hier bestellen: https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/3893776/comfort-voor-tv-afstandsbediening/

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Antwoord
  • April 2, 2025

Hallo ​@Kapitein Gerrit 

De oude afstandsbedieningen werken helaas niet met de TV+ ontvangers maar misschien is de Comfort+ afstandsbediening handiger voor je, die kan je wel gebruiken met de nieuwe TV+ ontvangers.

Je kan die hier bestellen: https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/3893776/comfort-voor-tv-afstandsbediening/

Deze is denk ik net zo onhandig want ook op deze zitten de stembedieningsknoppen verkeerd. en ik heb heel veel minder functies, kan niet doorspoelen of informatie van de film opzoeken.

Ik zal  wel  met deze afstandbediening moeten leren leven maar misschien is hier iets om door te geven aan de ontwikkelaars van de afstandbediening.

Ik moet morgens ipv  om op 1 knop te drukken voordat ik beeld heb,  nu heel  goed kijken en dan op 3 verschillende knoppen drukken voordat ik pas beeld heb.

Ik druk elke dag wel 10 x op de vervelende stembedieningsknop, die zit echt op de verkeerde plaats, erg vervelend En wel 10 x op dat pijltje boven de volume knoppen. ook erg vervelend en deze zit ook op de verkeerde plaats.

Dat komt omdat deze knoppen op de plaats zitten waar  de vorige afstandbediening  de volumeknoppen en doorschakelknoppen zaten

De teletekstknop is weg.

Ik hoop dat jullie iets  hebben aan deze informatie  groeten Gerrit

• April 29, 2025

Hey is een andere afstandsbediening met een andere indeling. Dat is gewoon een kwestie van wennen.Â