Skip to main content
Vraag

Kan ik één TV+ Box afnemen en combineren met interactieve ontvangers?

• August 10, 2026
  • 6 reacties
  • 102 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb nu een abo voor 3 tv's voor interactive TV onvangers.  Nu wil ik op 1 TV een TV Plus met TV+ box aanvragen. Op de kpn website kan ik die niet zo aanvragen, alleen voor alle 3 de TV s

Weet iemand of dat mogelijk is en hoe dit aangevraagd moet worden.

Met vriendelijke groet,

Koos

6 reacties

JanD
Wijsgeer
  • August 10, 2026

Beste ​@Koos R als je van TV+ gebruik wilt maken kan dat inderdaad alleen voor alle decoders tegelijkertijd, je komt dan in een nieuwe abonnementsvorm, zijnde tv+ i.p.v. Hussel of nog ouder.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • August 10, 2026

Dank je wel JanD

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Koos R, wat Jan zegt klopt in grote lijnen. Als je de tv-ontvanger wijzigt zullen alle ontvangers worden vervangen door TV+ Boxen.

Het is echter niet nodig om over te stappen naar de nieuwere abonnementsvorm. Je kunt je huidige abonnementsvorm behouden en de tv-ontvangers laten vervangen door de TV+ Box. Dat was in het verleden wel nodig, maar dat is eerder dit jaar gewijzigd 🙂

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • August 13, 2026

Ja dat weet ik, maar ik ben niet een fan van de kpn+ app om programma's te zoeken. Dus ik wilde het uittesten op 1 tv. En ik vermoed  dat kpn af wil van het oude huidige systeem en eens eraf en niet meer terug vermoed  ik.

JanD
Wijsgeer
  • August 13, 2026

Ja dat weet ik, maar ik ben niet een fan van de kpn+ app om programma's te zoeken. Dus ik wilde het uittesten op 1 tv. En ik vermoed  dat kpn af wil van het oude huidige systeem en eens eraf en niet meer terug vermoed  ik.

Inderdaad ​@Koos R eenmaal over naar TV+ kun je definitief niet meer terug.

Jasper van KPN
Moderator

Als je overgaat kan je inderdaad niet meer terug, dat klopt. Mogelijk ken je mensen in je omgeving die de TV+ Box al hebben, en kan je 'm daar even proberen voordat je de keuze maakt?