Skip to main content
Beantwoord

Kan ik gratis Disney plus kijken?

• May 22, 2025
  • 5 reacties
  • 643 keer bekeken

Kan ik gratis Disney plus krijgen bij mijn Kpn pakket? 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Dave19801980 ,

Ja, onder voorwaarden met het huidige Combivoordeel. Sinds begin 2025 is dat door KPN ingeregeld.

Je moet dan KPN Thuis en KPN Mobiel hebben en daarnaast een reeks andere aanvullende pakketten. Want dan heb je voldoende punten om in level twee te komen: 

Combivoordeel level twee

bij Internet + Mobiel + extra product(en) van minimaal vier punten

• Tot €7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket t.w.v. € 9,99 bij TV
  • Gratis Opnemen t.w.v. € 4,99 bij TV
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, ESPN Compleet, 1Password, HBO Max Standaard of Disney+ Standaard

Lees in dit topic hoe je aan die vier punten kunt komen: 

Bron: 

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 22, 2025

Hallo ​@Dave19801980 ,

Ja, onder voorwaarden met het huidige Combivoordeel. Sinds begin 2025 is dat door KPN ingeregeld.

Je moet dan KPN Thuis en KPN Mobiel hebben en daarnaast een reeks andere aanvullende pakketten. Want dan heb je voldoende punten om in level twee te komen: 

Combivoordeel level twee

bij Internet + Mobiel + extra product(en) van minimaal vier punten

• Tot €7,50 korting op Mobiel
  • Gratis dubbele data bij Mobiel
  • Gratis Pluspakket t.w.v. € 9,99 bij TV
  • Gratis Opnemen t.w.v. € 4,99 bij TV
  • Keuzevoordeel: kies uit Netflix Basic, ESPN Compleet, 1Password, HBO Max Standaard of Disney+ Standaard

Lees in dit topic hoe je aan die vier punten kunt komen: 

Bron: 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi ​@Dave19801980,

Ik zie dat ​@Noordzee je al van de nodige informatie heeft voorzien en hoop dat het zo duidelijk is 😊 Mocht je nog aanvullende vragen hebben, dan horen we ze uiteraard graag!

• Deelnemer
  • July 23, 2025

Toch kom ik , hoewel ik aan alle vereisten voldoe, kom ik niet verder. Ik vul een 8 cijferige code in , en moet nog een 5 cijferige code invullen om tenslotte nog een wachtwoord In te vullen. 
Beetje teveel van het goede om het Disney naar de zin te maken. Hoewel ik het Combivoordeel heb, en ook geactiveerd, moet ik toch betalen !!

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • July 23, 2025

Toch kom ik , hoewel ik aan alle vereisten voldoe, kom ik niet verder. Ik vul een 8 cijferige code in , en moet nog een 5 cijferige code invullen om tenslotte nog een wachtwoord In te vullen. 
Beetje teveel van het goede om het Disney naar de zin te maken. Hoewel ik het Combivoordeel heb, en ook geactiveerd, moet ik toch betalen !!

Wat bedoel je met codes invullen?

Ik denk dat je op de site van Disney+ zit en dan gaat het via Disney+.

Je moet naar de site of app van KPN (app MIJNKPN);

Je moet eerst via MIJNKPN aangeven dat je mobiel, internet en tv hebt.

Zie hier en klik op MIJNKPN.

Maar ik ga ervan uit dat je die stappen al gedaan hebt.

Daarna (als je Disney+ hebt aangevraagd (gratis via combivoordeel of betaald):

Je moet Disney+ (geld ook voor andere streaming diensten via KPN) activeren via de KPN website en met je inlog op de KPN website.

Kan ook via de KPN app op de telefoon.

zie hier. en scrol naar beneden.

Volg de stappen en maak een eigen gebruikersnaam (e-mail adres) en wachtwoord aan.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 24, 2025

Hoi ​@Roloph, ben je er aan de hand van bovenstaand bericht van ​@joop2011 nog uitgekomen? Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, wil ik je adviseren om hier even een terugbelafspraak voor in te plannen met onze Helpdesk zodat we je hier direct bij kunnen ondersteunen!