Skip to main content

Bij instellen van de kpn tv + kon ik.erotiek wel of niet aanzetten. Kan ik dat nu per tv thuis indien gewenst aan of uitzetten

In de ontvangers en de smart-tv app en de website heb je per plek de mogelijkheid “erotiek verbergen op deze ontvanger”. Dan zijn ook de zenders van je betaalde pakket op die plek niet zichtbaar.


Beste PeterG.

Ik wist als van het verbergen, enz. tot nu toe, maar ik heb sinds kort de nieuwe KPN tv + ontvanger. Daar bij kan ik de mogelijkheid van het aan if uitzetten, danwel verbergen van de zenders niet vinden.

Graag aangeven hoe OK dat bij KPN TV + ook kan doen.

Bij voorbaat dank.


Onder de kinderslot instellingen. Daar staat Erotiek verbergen. Schuifje naar rechts (het wordt dan groen) en álle erotiek is op betreffende TV+ verdwenen.


Hallo @GsJ49 ,

Het moet per ontvanger ingesteld worden. 

Erotiek verbergen

5. Zet het schuifje naast ‘Erotiek verbergen’ naar rechts om erotiek zenders te verbergen. Standaard zijn erotiek zenders zichtbaar.

 


Dank voor je antwoord, naar bij mij komt het getoond scherm niet. Even de volgende update afwachten. Of zie ik dat verkeerd?


Dank voor je antwoord, naar bij mij komt het getoond scherm niet. Even de volgende update afwachten. Of zie ik dat verkeerd?

De optie erotiek verbergen onder 'kinderslot’ is er al maanden. Vele updates geleden.

Maak es een foto van wat je wel ziet.


De foto's. Meer vind ik niet

 


Eh, ja. Vul hier je pincode voor interactieve tv in (per brief ontvangen bij het aangaan van je abonnement) en je komt in de instellingen volgens het screenshot van Noordzee.


Heb ik die brief per post of mail ontvangen. 

Ik kan me geen brief oid herinneren.


Als je van een oud abonnement komt is de pincode ongewijzigd gebleven. 

Bij instellen van de kpn tv + 

Bij het in gebruik nemen moest je de pincode ook gebruiken. Anders zou het helemaal niet werken. Je moet 'm dus hebben. 

Anders misschien in je mail?

En anders selecteer je toch pincode vergeten. Dan krijg je er weer een. Per mail. 


Moet ik daarvoor opnieuw installeren. Ik weet niet waar ik het anders zou kunnen doen?

Of op dit scherm.

Ik.heb 3 tv's  moet dat op elke tv dan gebeuren?

 

 


Zucht.

Gewoon die pincode invoeren om in de instellingen te komen. Zie je foto. Die instelling erotiek verbergen zit ten allen tijde achter de pin. Zodat kinderen er niet bij kunnen. Dit gaat per ontvanger maar wel altijd dezelfde pincode.

Hoe lang geleden heb je de drie boxen geïnstalleerd? Daar heb je diezelfde pincode bij gebruikt!

Het is toch geen hogere wiskunde.


Oké, dank ik.probeer het morgen even. Dank voor je constante inzet.


Je kunt in 'mijn kpn' ook zelf een pincode voor tv aanmaken.