Skip to main content
Beantwoord

Kan ik het geluid van een Apple TV box via de tv op de KPN Soundbox afspelen?

• June 13, 2025
  • 30 reacties
  • 256 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

30 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • June 25, 2025

Zou je nog 1 dingetje willen proberen ​@zanco48? De tv zelf even van de stroom halen en na een minuut weer aansluiten, of wellicht zelfs resetten, als dat niet te veel werk is? Net als bij alle andere apparaten met een stekker, kan een power cycle er ook bij een tv voor zorgen dat alles weer naar behoren gaat functioneren. Dit is dus nog het proberen waard, met het oog op de eARC functie 🙂

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • June 25, 2025

Zou je nog 1 dingetje willen proberen ​@zanco48? De tv zelf even van de stroom halen en na een minuut weer aansluiten, of wellicht zelfs resetten, als dat niet te veel werk is? Net als bij alle andere apparaten met een stekker, kan een power cycle er ook bij een tv voor zorgen dat alles weer naar behoren gaat functioneren. Dit is dus nog het proberen waard, met het oog op de eARC functie 🙂

Ik moet even kijken of ik daar makkelijk bij kan komen en zo ja dan ga ik dat nog proberen ​@Maja van KPN 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Is het nog gelukt om er bij te komen ​@zanco48?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • July 3, 2025

@Maja van KPN ik probeer dit weekend iemand te vragen of die even kan helpen want in mijn eentje een 55 inch tv in een TV meubel verplaatsen om bij de stekker te komen is lastig. Ook liggen de meeste stekkers achter het meubel en kan ik zo niet de juiste herkennen.. zodra het gelukt is laat ik weten of dat geholpen heeft

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ah ja, dat is inderdaad een flinke tv dus ik snap dat je daar liever even iemand bij wil hebben!