Skip to main content
Vraag

Kan ik mijn Arris TV kastje omzetten naar TV+?

• 21 februari 2025
  • 5 reacties
  • 101 keer bekeken

Hallo, ik zou graag mijn kpn Artris tv kastjes willen omzetten naar KPN+ tv . Kan dat?

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36645 reacties
  • 21 februari 2025

Hallo ​@Marianne1976 ,

Dat kun je regelen via MijnKPN, de klantenservice en eventueel (mits contractvrij) via deze link: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

• 13276 reacties
  • 22 februari 2025

Als je bedoeld dat je je huidige Arris-ontvangers geschikt kunt maken voor tv+, nee, dat kan niet. Als je contract vrij bent kun je wel, zoals hierboven aangegeven, een nieuw contract afsluiten met tv+ maar dan krijg je dus ook nieuwe ontvangers. 

Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • 326 reacties
  • 22 februari 2025

Wil je toch de voordelen van TV+, kun je nog altijd een Chromecast aanschaffen en daar de TV+ Smart app op installeren. Nadeel, opnames moeten soms verplicht op de Arris afgespeeld worden en je hebt eigenlijk de KPN eenvoudige afstandsbediening voor de TV+-box nodig.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14788 reacties
  • 25 februari 2025

Hi ​@Marianne1976, ik zie dat je al van meerdere mensen uitleg hebt gekregen hierover, is het nu duidelijk of heb je nog verdere vragen? ðŸ™‚

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36645 reacties
  • 28 februari 2025
Noordzee schreef:

Hallo ​@Marianne1976 ,

Dat kun je regelen via MijnKPN, de klantenservice en eventueel (mits contractvrij) via deze link: 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

​@Marianne1976 

Is het zo gelukt? 

Reageer