Skip to main content

Mocht iemand van de KPN dit lezen: Ik heb een KPN+ abonnement zoals u vast wel kunt zien in uw systeem en daar hoort zo'n KPN TV+ box bij. Destijds toen ik dit abonnment heb afgesloten, mocht ik op speciaal verzoek van mijn kant mijn oude TV ontvanger behouden en die nieuw TV+ box retour sturen. Dit omdat ik nog een vrij oude TV had en ook omdat ik er beter mee overweg kon met die oude vetrouwde TV Box.  (HMB 2260)Ik heb nu een splinternieuwe TV gekocht met alles erop en eraan en op zich werkt het allemaal prima, maar nu is mijn vraag: Zou ik a.u.b. mijn oude TV kastje alsnog kunnen omwisselen voor zo'n nieuwe TV Box+ ??

Even bellen met 0800 0402 @Willem6405 

Binnen dit forum kan dat niet voor je geregeld worden.

Succes.

 


Vreemd verhaal, want de nieuwe Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) moet ook werken op een “oude” tv via HDMI.

 

Het beste kan je gratis 0800-0402 bellen.

 

Een moderator kijkt inderdaad mee, maar i.vm. drukte kan dat een paar dagen duren. 


Je zult zelf moeten bellen met de klantenservice van KPN via 0800 0402 @Willem6405. Het forum zelf kan hierin niets voor je betekenen. 


Ik ben nu even met vakantie, maar daar na zal ik bellen. Joop2011: Het werkte destijds ook wel met die nieuwe TV Box op mijn oude TV, maar lang niet zo soepel als met een HMB 2260. Dat was zo ongeveer in het begin. Er zijn inmiddels zoveel vernieuwingen/updates geweest voor die TV Box dat ik verwacht, dat ik er nu wel met veel plezier mee kan werken.


Ha @Willem6405, inderdaad even bellen na je vakantie. Dan wordt het zo voor je geregeld 🙂. Tot dan een fijne vakantie verder gewenst!🌞


Ik heb vanmiddag gebeld, maar helaas kan dit niet meer. Volgens de medewerker die ik aan de telefoon had, heb ik destijds bewust gekozen voor een oude TV ontvanger en kan dit achteraf niet meer teruggezet worden.  Helaas, pindakaas...


Ik heb vanmiddag gebeld, maar helaas kan dit niet meer. Volgens de medewerker die ik aan de telefoon had, heb ik destijds bewust gekozen voor een oude TV ontvanger en kan dit achteraf niet meer teruggezet worden.  Helaas, pindakaas...

Je hebt je abonnement verlengd. Daarbij heb je het oude abonnement gehouden en daar heb je wat korting op gekregen. Klopt dat?

Dan zal je moeten wacht totdat het 1 of 2 jaarscontract weer verlopen is.


Nee, ik ben toen overgestapt van Hussel naar een nieuwe abonnement. Maar ik heb verder geen zin in gedoe en het werkt verder nog prima met die oude TV BOX, dus laat ik het hier maar bij.


Nee, ik ben toen overgestapt van Hussel naar een nieuwe abonnement. Maar ik heb verder geen zin in gedoe en het werkt verder nog prima met die oude TV BOX, dus laat ik het hier maar bij.

Daar is niets ouds aan @Willem6405 , deze wordt nog steeds softwarematig onderhouden.

Alléén de Motorola's zijn uit de roulatie gehaald door KPN.

 

 


Hallo @Willem6405, als jij nu een abonnement met TV+ hebt, zou je gewoon een TV+ ontvanger mogen krijgen wat mij betreft. Ik lees dat je het erbij wil laten: mocht je toch van gedachten veranderen, vul je dan je profiel aan met je adres en klantnummer en laat je in dit topic weten dat je dat hebt gedaan? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen. 


Hallo, ik heb mijn profiel aangevuld


Excuses, ik was even afwezig. Ik zie dat je je profiel hebt ingevuld, top. Nog even een check: ik zie twee tv-ontvangers staan. Deze worden dan beide omgezet naar TV+. Dat is in orde? Eén houden is niet mogelijk, het is of beide omruilen of geen van beide.


Nog even een check: ik zie twee tv-ontvangers staan. Deze worden dan beide omgezet naar TV+. Dat is in orde? Eén houden is niet mogelijk, het is of beide omruilen of geen van beide.

Let op : Je hebt dan dadelijk geen gratis opnemenpakket meer! 


Dat had ik mij even niet gerealiseerd van dat opnemen pakket. Hardstikke bedankt voor alle moeite, maar laat het dan maar zoals het is.


Reageer