Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn KPN TV+ Box omruilen voor de Soundbox?

• May 5, 2025
  • 5 reacties
  • 473 keer bekeken

Ik heb een extra kpn+ tv box en zag net dat we een nieuwe tv box is. De kpn+ tv soundbox. Kan ik mijn tv box omruilen voor een tv aoundbox?

Beste antwoord door ikheetjeff

Hoi ​@MoMoKe, welkom op de communitypagina van KPN!

Heb je op dit moment al TV+? Dan kan je makkelijk via MijnKPN een Soundbox bestellen. Je kan via deze link één KPN Soundbox bestellen. In dit topic kan je ook meer informatie vinden over de Soundbox:

Houd er rekening mee dat je één “hoofd” tv-ontvanger hebt. Dit kan een DIW7022 (kleine TV+ Box) zijn. Deze box zit gratis inbegrepen in de 12,50 euro die je voor TV+ betaald. Kies je voor de Soundbox, betaal je hiervoor 6 euro extra. Dus dan betaal je 12,50 + 6 euro = 18,50 euro. Je hebt dan alleen één Soundbox.

Wil je naast de Soundbox meer tv-ontvangers, betaal je voor elke ontvanger 6 euro. Dit is automatisch een kleine TV Box.

Mocht je op dit moment gebruik maken van een welkomskorting, zal deze vervallen bij het wijzigen van je TV abonnement. Het is dan wellicht beter om eerst even te wachten tot je korting voorbij is! 😀

Laat je het weten als je er niet uitkomt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • May 5, 2025

Hoi ​@MoMoKe, welkom op de communitypagina van KPN!

Heb je op dit moment al TV+? Dan kan je makkelijk via MijnKPN een Soundbox bestellen. Je kan via deze link één KPN Soundbox bestellen. In dit topic kan je ook meer informatie vinden over de Soundbox:

Houd er rekening mee dat je één “hoofd” tv-ontvanger hebt. Dit kan een DIW7022 (kleine TV+ Box) zijn. Deze box zit gratis inbegrepen in de 12,50 euro die je voor TV+ betaald. Kies je voor de Soundbox, betaal je hiervoor 6 euro extra. Dus dan betaal je 12,50 + 6 euro = 18,50 euro. Je hebt dan alleen één Soundbox.

Wil je naast de Soundbox meer tv-ontvangers, betaal je voor elke ontvanger 6 euro. Dit is automatisch een kleine TV Box.

Mocht je op dit moment gebruik maken van een welkomskorting, zal deze vervallen bij het wijzigen van je TV abonnement. Het is dan wellicht beter om eerst even te wachten tot je korting voorbij is! 😀

Laat je het weten als je er niet uitkomt?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 6, 2025

Ik heb op dit moment TV+ met een extra ontvanger. Een ontvanger staat in de woonkamer en een ontvanger heb ik op de slaapkamer staan. Voor deze extra ontvanger betaal ik 6 euro per maand. Deze extra ontvanger wil ik ruilen voor een met beosound. Deze kost ook 6 euro per maand. 

• May 6, 2025

Ik heb op dit moment TV+ met een extra ontvanger. Een ontvanger staat in de woonkamer en een ontvanger heb ik op de slaapkamer staan. Voor deze extra ontvanger betaal ik 6 euro per maand. Deze extra ontvanger wil ik ruilen voor een met beosound. Deze kost ook 6 euro per maand. 

Je gaat wel 6 euro extra betalen. 

Soundbox = 6 extra. 

En of je nu de eerste of de 2de ontvanger omruilt maakt geen bal uit. Je betaald altijd 6 euro extra tegenover de situatie zonder soundbox en hetzelfde aantal ontvangers.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 6, 2025

Beste ​@MoMoKe als je de TV+SB bestelt, wordt dat automatisch je 1e ontvanger en die gaat €18,50 per maand kosten i.p.v. de standaard €12,50 per maand, iedere extra TV+ (met of zonder SB) kost €6 per maand extra, je gaat dus €6 per maand duurder uit zijn zoals ​@Marlon92 ook al schreef.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 8, 2025

Ik wil iedereen bedanken voor het antwoorden. Ik weet voldoende 

Dank jullie.