Skip to main content

Hoi,sedert jaren hebben we een tv kastje nog van telfort,maar nu we ook al weer jaren lid zijn van de KPN wilde ik graag een nieuw tv kastje om nog beter tv te kunnen kjken.Ik heb het vermoeden dat het beeld achteruit  gaat 

Telfort gebruikt exact dezelfde ontvangers als kpn, meestal de Arris vip2952. Die heb ik ook en is nog uitstekend. Ook qua beeld.

Wil je de allernieuwste ontvanger van kpn (TV+ met Android-TV), dan zul je moeten overstappen naar het nieuwe, échte, kpn abonnement. Dat kan alleen door te bellen naar kpn. (0800-0402)

Opbouw van het nieuwe abonnement

 

 


@Sander de Koning

Welke KPN tv decoder heb je?

Welke zou je willen hebben?

 

0800-0402 is gratis.

Op zondag gesloten.

Morgen na 8 uur kan je hierheen bellen. 


https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm
Nog ondersteunde ontvangers worden niet gewisseld.
Momenteel komen de ontvangers VIP1853 en ZTE ZXV8001 in aanmerking voor een omwisseling.

Als je nog een oud Telfort abonnement hebt dan kan je helaas geen 4K pakket erbij nemen.

Voor het geval je binnen het huidige contract (hussel) het 4K pakket kunt kiezen dan worden de huidige ontvangers momenteel gewisseld voor Arris VIP5202 ontvangers.
Het 4K pakket kost €2,50, kan opgezegd worden na 6 maanden en de ontvangers hoeven dan niet weer gewisseld te worden. Hiermee heb je dus voor €15,00 nieuwere tv ontvangers.