Skip to main content

Ik heb 3 ontvangers van KPN. 1 daarvan heeft een Netflix knop en de andere 2 zijn gewoon oud. Ik wil graag de 2 oude omruilen voor nieuwe zodat de afstandsbedieningen weer hetzelfde zijn. Als ik op bed lig moet ik eerst het licht aanzetten en bril opzetten om te kijken waar de knoppen zitten. Dit omdat ik de afstandsbediening in de woonkamer (de iets nieuwere) gewend ben. Nu kan dat alleen als ik weer voor een jaar het contract verleng! Ik vind dit belachelijk en ik denk dat ik nu na 30 jaar kpn toch maar een keer overstap. 

U kunt gewoon gratis een nieuwe afstandsbediening krijgen:

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot/afstandsbediening-aanvragen.htm


Hallo @Wijnand van Dijken , welk merk en type tv-decoders heb je van KPN, als het merk Motorola is, is daar een omruilprogramma voor, dan krijg je nieuwere typen.

Als het andere merken zijn, zijn deze nog actueel en worden deze nog steeds softwarematig bijgewerkt.


Er zijn gewoon voor alle ontvangers afstandsbedieningen met Netflix knop beschikbaar. Zonder zo'n knop heb je nog een oude afstandsbediening, maar de ontvangers zijn nog gewoon regulier.

Overigens kun je de Netlfix app ook zonder die knop bereiken en activeren. Via Menu → apps.  Of door eerst naar kanaalnummer 200 te gaan.

Vraag eventueel nieuwe afstandsbedieningen aan via de link die Nick83 hierboven geeft. Eén tegelijk, dat wel.


Hoi @Wijnand van Dijken, je bent al op weg geholpen zo te zien. Is het gelukt via die opties?

Mocht je inderdaad Motorola ontvangers hebben zoals JanD vroeg, dan kan je ze via deze pagina omruilen: Apparatuur controleren en omruilen.


Reageer