Skip to main content

Bij het opnemen van een restant van een programma neemt het de totale uitzending op

Het is niet mogelijk om het programma terug te kijken vanaf het moment waar ik een dag geleden gebleven was,ik moet  de opname doorspoelen vanaf het begin tot het punt waar ik gebleven was

Nee, dit is niet mogelijk. 

Dat het hele programma opgenomen word is een lang gekoesterde wens van heel veel klanten. Vroeger was dat namelijk niet zo. Toen gebeurde precies wat u wilt: opnemen vanaf dat de opname gestart word.

Veel klanten wilden echter het hele programma opgenomen hebben. Zo werkt dat namelijk bij Ziggo ook. Dit heeft KPN nu overgenomen. Dat betekent wel dat er nu doorgespoeld moet worden. 


Het klopt dat op TV+ de héle uitzending wordt opgenomen zelfs al start je opname pas halverwege.

Er kwamen altijd veel klachten over dat opname pas vanaf moment indrukken knop was. Terwijl andere providers als Ziggo en Odido het altijd al hadden zoals het nu ook bij kpn is. Er zijn in het verleden zelfs consumenten naar de concurrent gegaan voor alleen dat.

Daarom is dat nu ook veranderd. Je kan beter de hele uitzending, film, aflevering serie hebben dan maar een halve of nog minder. Ik ben er blij mee zoals het nu is.

TIP.

Je weet hoeveel je ongeveer gekeken hebt. Bijvoorbeeld al een uur.

Na starten opname tik je dan 1 0 0 0 0 in, wat staat voor 1 uur, 00 minuten en 00 seconden. En vervolgens op ⏩ drukken en je komt in no time dus een uur verder….


Dat is hele goede tip die @PeterG geeft. Maak ik zelf ook gebruik van om reclames over te slaan. De reclameblokken duren meestal 6-7 minuten. 


Reageer