Skip to main content
Beantwoord

Kan ik op een philips 43pus5607/12 tv apps downloaden?

• January 9, 2025
  • 4 reacties
  • 186 keer bekeken

Kan ik op deze tv andere apps dan de standaard downloaden??

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@GvGW ,

Nee, dat kan helaas niet. Dit komt doordat er Saphi i.p.v. Android TV op deze tv staat.
Als je ook TV+ hebt genomen dan kunnen extra apps geïnstalleerd worden op de DIW7022.
Als je dit niet hebt of niet wilt dan kan je kijken voor bijvoorbeeld een Google Chromecast met Google TV.
Sideloading van apps zoals bij Android TV is niet mogelijk bij Saphi (gebaseerd op Linux).
Het Saphi besturingssysteem vervangen door Android TV is tot op heden niet mogelijk.

Gebruik gemaakt van dit topic: 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 9, 2025

Hallo ​@GvGW ,

Nee, dat kan helaas niet. Dit komt doordat er Saphi i.p.v. Android TV op deze tv staat.
Als je ook TV+ hebt genomen dan kunnen extra apps geïnstalleerd worden op de DIW7022.
Als je dit niet hebt of niet wilt dan kan je kijken voor bijvoorbeeld een Google Chromecast met Google TV.
Sideloading van apps zoals bij Android TV is niet mogelijk bij Saphi (gebaseerd op Linux).
Het Saphi besturingssysteem vervangen door Android TV is tot op heden niet mogelijk.

Gebruik gemaakt van dit topic: 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 9, 2025

Ok, dank. 

Ik heb geen kpn tv+. Kan ik dit bestellen en wat zijn de kosten?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 9, 2025

Ok, dank. 

Ik heb geen kpn tv+. Kan ik dit bestellen en wat zijn de kosten?

​@GvGW 

Hieronder geef ik je de link om per direct (mits contractvrij) jouw abonnement aan te passen door over te stappen op KPN TV+. Je verlengt wel meteen jouw contract met één jaar. 

Dat verlengen kan (mits contractvrij) via internet:

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen. 

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+:

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht:

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 13, 2025

Hoi ​@GvGW , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)
Zie dat je vraag over je televisie al is beantwoord door ​@Noordzee, top! Mocht je hier nog verdere of aanvullende vragen over hebben (of over tv+) , laat het ons dan ook vooral weten!Â