Skip to main content

serie opname plannen Duitse zenders werkt niet, alleen afzonderlijk afleveringen. Hoe kan ik dit regelen dat er wel de hele serie wordt opgenomen?

Hoi @Cnorr , dit klopt helaas. Voor de Duitse zenders kun je geen serieopnames plannen. Hier moet je helaas inderdaad elke uitzending apart in gaan plannen. Blijkbaar wordt de nodige informatie niet vanuit de zenders doorgegeven zodat KPN het niet als serie in de gids kan zetten.


Dat is raar want bij Ziggo kan dit wel. Dus die zenders geven wel de benodigde informatie door


Tja, dat ze het bij de ene provider wel doen en bij de andere niet dat kan natuurlijk. Altijd een kwestie van contracten, techniek, prijzen enz. Dus dat het bij provider A wel kan zegt nog niet dat het bij provider B ook moet kunnen.


Blijft dit dan zo of gaan jullie wel proberen dit aan te passen

 


‘Jullie’…. Ik ben net zo klant bij KPN als jij er klant bent. Op dit forum helpen in eerste instantie klanten elkaar, een moderator komt er wel bij als het nodig is. Dus misschien weet een moderator hier meer over, maar dat zou (door de drukte) een aantal dagen gaan duren tot er vanuit de moderators een reactie komt. Maar, heel eerlijk: omdat dit verhaal al langer speelt (en ook die vraag al vaker opkwam), en er tot nu toe nog niets mee gebeurd is verwacht ik ook niet dat hier op korte/middellange termijn een oplossing voor komt. Dus wij zullen het met de handmatige planning moeten blijven doen ben ik bang. Zie hier ook een reactie van een moderator op een soortgelijke vraag van 1 jaar geleden:

 


Sorry, excuus, niet goed gelezen. Ik dacht dat KPN reageerde.
Dank voor het uitgebreide antwoord.


Geen serie opnames van Duitse zenders kunnen doen is voor mij op termijn wel een reden om bij kpn weer weg te gaan.  Internet is ook niet beter dan via ziggo,  terwijl dat wel beloofd werd.

Duitse opnames kan ik op mijn kpn app op telefoon niet eens afspelen, maar alleen via thuis box. 


Inderdaad het is toch belachelijk dat dit niet aangeboden wordt, iedere week weer een bepaalde uitzending activeren, en maar hopen dat je het niet vergeet. Hoe is dit in 2024 toch mogelijk KPN!


Reageer