Skip to main content

Ik neem elke dag een programma op, dat onderdeel is van een serie. Soms heb ik weken geen tijd om te kijken en dan krijg je dus 20 plaatjes van de afleveringen te zien. Je moet dus flink scrollen om steeds naar het oudste programma te gaan. Is daar een snellere manier voor?

Plaatjes. We hebben het hier dus over de tv+ DIW7022?

Dan ben je toch zo bij de oudste. 

Pijltje omlaag ingedrukt houden tot onderste 'regel'. Dan nog even naar rechts. Ingedrukt houden...


Misschien wel, maar er zijn tijden, dat ik door 100 programma's moet scrollen. Bij Odido - dat overigens verder een heel vervelend menu heeft - kon ik kiezen om direct naar de laatste of de eerste te gaan.

En ja, we hebben het over de DIW7022.


Er kunnen misschien wel 100 programma's staan maar de regels zijn per vier.

Dat is dan 25 om die 100 te overbruggen. Gewoon pijltje omlaag ingedrukt houden. Totdat ie er is. Dat gaat best snel. 


Ha @wavesfromhollan, ik snap wat je zegt! En je bent niet de enige die dit vindt. Het staat (in een iets andere vorm) op plek 42 van het wensenlijstje voor de TV+ en staat op de planning om aangepast te worden. Wanneer dat zal zijn, is nog even de vraag. Houd de Product Updates hiervoor in de gaten 🙂.

 


Ik ken de betreffend apparaten niet maar wat ik vaak zie is dat je aan het eind vd lijst naar het begin kan springen, de lijst loopt rond als het ware, van de nieuwste naar de oudste.


Dat is bij de TV+ box, Sagemcom DIW7022, niet het geval, @KeesYagi . (laten we uitgaan van NOG niet; het is work in progress)


Reageer