Skip to main content
Beantwoord

Kan ik tv kijken via een app op mijn LG tv? Heb nu Odido

• January 19, 2026
  • 8 reacties
  • 91 keer bekeken

Brian Berg
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Goedenmorgen.

Ik heb glasvezel een lg o led televisie nu wilde ik graag weten hoe julie diensten zijn van internet en tv kijken via de app op de televisie ik evaar nu al een maand problemen met odido en deze kunnen het nog steeds niet oplossen terwijl alles gewoon werkt op de tv

Beste antwoord door PeterG

Hoe oud is je tv? Welk model is het.

Er is een app voor LG bij kpn. Echter wordt bij modellen van 2022 en jonger de ondertiteling dubbel weergegeven. De app is wat ouder. Nieuwe duurt nog even. 

Voor de meest gebruikte tv adviseer ik altijd de ontvanger. Één ontvanger is bij kpn tenslotte gratis. Abonnement met één ontvanger of app only maakt in prijs niet uit. Via de ontvanger heb je echter bijvoorbeeld ook radiozenders. 

8 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • January 19, 2026

Hoe oud is je tv? Welk model is het.

Er is een app voor LG bij kpn. Echter wordt bij modellen van 2022 en jonger de ondertiteling dubbel weergegeven. De app is wat ouder. Nieuwe duurt nog even. 

Voor de meest gebruikte tv adviseer ik altijd de ontvanger. Één ontvanger is bij kpn tenslotte gratis. Abonnement met één ontvanger of app only maakt in prijs niet uit. Via de ontvanger heb je echter bijvoorbeeld ook radiozenders. 

Brian Berg
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 19, 2026

Gekockt in 2025 dus neem aan 2025 model 

Brian Berg
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 19, 2026

O tvanfer had ik graag op de 2e tv gewild vandaar :)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 19, 2026

De app, nog uit 2020, werkt prima. Alleen de ondertiteling niet, die is dubbel. Dus als je de ondertiteling niet nodig hebt is het prima te doen. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Brian Berg, wat leuk om te lezen dat je een KPN abonnement overweegt te nemen. KPN heeft inderdaad voor de smart tv een app. Dank ​@PeterG voor alle informatie die je al hebt verstrekt.
Mocht je nog meer vragen hebben, stel ze gerust! 

• January 22, 2026

Euhm... normale ondertiteling bij films werkt toch wel? Het gaat om de ondertiteling voor slechthorende die niet goed werkt toch? Die je in kunt schakelen op NPO 1 bij het journaal bijvoorbeeld? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 22, 2026

Ja, het betreft de ondertiteling voor slechthorenden. Die is dubbel. 

• January 22, 2026

Dus normale ondertiteling werkt gewoon normaal. Ik denk dat het wel belangrijk is om dat er bij te vertellen.