Skip to main content
Beantwoord

Kan ik TV programma's terugkijken en zo ja tot hoe lang terug?

• January 23, 2026
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Ik heb een KPN TV+ abonnement. Geen extra zenderpakketten of opties, dat volgende maand ingaat.

Mijn vraag:

kan ik met dit pakket tv programma's terugkijken en zo ja :

• op welke zenders?
  • tot hoe lang terug kijken? 

Dank voor de reactie.

NB: Ik heb het dus niet over zelf opgenomen programma's.

Beste antwoord door Wartywolfs

Hallo ​@m_groen,

op https://www.kpn.com/televisie/zenders kun je zien welke zenders terug te kijken zijn - te filteren op terugkijken. Programma’s zijn 7 dagen lang terug te kijken.

NB. Niet alle programma’s op deze zenders zijn terug te kijken, de zenders beslissen zelf zelf welke dat zijn. Helaas is dat voorafgaand  aan uitzending niet te zien in de gids (@KPN, dat zou misschien een handige uitbreiding in de epg zijn ivm. opnameplanning.) Op NPO zijn meeste buitenlandse films en series uitgesloten; op RTL vaak filmpremières; op BBC NL enkele nachtelijke herhalingen.

3 reacties

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 23, 2026

Hallo ​@m_groen,

op https://www.kpn.com/televisie/zenders kun je zien welke zenders terug te kijken zijn - te filteren op terugkijken. Programma’s zijn 7 dagen lang terug te kijken.

NB. Niet alle programma’s op deze zenders zijn terug te kijken, de zenders beslissen zelf zelf welke dat zijn. Helaas is dat voorafgaand  aan uitzending niet te zien in de gids (@KPN, dat zou misschien een handige uitbreiding in de epg zijn ivm. opnameplanning.) Op NPO zijn meeste buitenlandse films en series uitgesloten; op RTL vaak filmpremières; op BBC NL enkele nachtelijke herhalingen.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • January 23, 2026

Niet alle programma’s op deze zenders zijn terug te kijken, de zenders beslissen zelf zelf welke dat zijn. 

Dit klopt niet helemaal, de contracten met de zenders beslissen het. Voorbeeld, VRT is bij Ziggo of Odido terug te kijken, bij KPN niet.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@m_groen, ik zie dat ​@Wartywolfs je al naar de juiste info heeft geleid. Mocht je nog meer vragen hebben over het tv kijken bij KPN? Stel ze gerust!