Skip to main content
Vraag

Kan ik verschillende series tegelijk opnemen?

• January 22, 2025
  • 8 reacties
  • 122 keer bekeken

Willem258
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

als ik een serie opneemt wordt alleen deze serie en niet de volgende serie, dat vindt ik lastig.

kunnen er niet meerdere series opgenomen worden 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • January 23, 2025

Hi ​@Willem258, ik denk graag mee. 

Bedoel je hiermee dat je meerdere afleveringen van 1 serie wilt opnemen? Of bedoel je dat je meerdere series/programma's tegelijk wilt opnemen? 

Met het Opnemen Pakket kan je 6 programma's tegelijk en tot 300 uur aan programma's opnemen. Als je van een bepaalde serie meerdere afleveringen wilt opnemen, open je de serie in de gids in de toekomst en vinkt "Plan serieopname” aan. 

Is het zo duidelijk? 

Willem258
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 23, 2025

Ik bedoel als je serie 1 van een programma helemaal hebt opgenomen en je wil daarna serie 2 op wil nemen je hem weer moet programmeren 

• January 23, 2025

Ik bedoel als je serie 1 van een programma helemaal hebt opgenomen en je wil daarna serie 2 op wil nemen je hem weer moet programmeren 

Dat klopt. Word wel eens meer naar gevraagd.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 23, 2025

Ik heb al vaak genoeg daardoor dan de 1e aflevering van een nieuw seizoen gemist. Tegenwoordig houd ik het wat nauwlettender in de gaten met de ca. 6 series die ik volg via BBC First. Want de ene week is een seizoen afgelopen en de week later gaat het alweer door met het volgende seizoen. En ik lig vaak weken achter met kijken dus op die manier zie ik het véél te laat.

• January 23, 2025

Want de ene week is een seizoen afgelopen en de week later gaat het alweer door met het volgende seizoen. En ik lig vaak weken achter met kijken dus op die manier zie ik het véél te laat.

Alleen mensen met veel en veel en veel te veel rije tijd in hun leven kunnen dit foutloos doen...

• January 24, 2025

Tja, dat gedoe met seizoenen! Als je, zoals ik, al wat langer meeloopt bij kpn herinner je je vast de tijd nog wel dat serieopnames óók bij seizoenswissingen gewoon doorliepen. Ik weet alleen niet meer wat de reden was om dat te veranderen, wellicht een eis van de verschillende zenders? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 24, 2025

wat de reden was om dat te veranderen, wellicht een eis van de verschillende zenders?

Lijkt me niet ​@Henk2304 . Als je bij Ziggo een serie instelt lopen de seizoenen wel door.

Mischien wel een bezuiniging bij kpn, want er zullen wel rechten (€) voor nodig zijn.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 24, 2025

Zullen we over dit onderwerp in onderstaande al langer lopende topic verdergaan?