Skip to main content

Ik overweeg een abonnement bij KPN af te nemen via Budget. Ze bieden Interactieve TV aan. Mijn vraag is: kan ik zonder de extra optie ‘Onbezorgd Opnemen’ toch programma’s opnemen? Ik neem niet vaak iets op dus de vraag is of ik het nodig heb. Is er een beperkte hoeveelheid uren opnames mogelijk als ik alleen Interactieve TV neem?

Die vraag moet u aan Budget stellen. Niet hier.


@Renate Matthijssen 

Via Budget neem je een abonnement af van Budget en niet van KPN.

 

Waarom neemt u niet een abonnement af via KPN, want dan heeft u KPN en dat wilt u hebben begrijp ik. 

 

Ik sluit mij verder aan bij de reactie van @Nick83 😉


Als je het pakket ‘opnemen’ niet neemt voor €X,XX per maand bij Budget kun je niets opnemen, dat werkt bij KPN trouwens ook niet.

Als je geen tv-pakket neemt bij welke provider dan ook kun je ook de tv-apps niet gebruiken, dit even als toegift @Renate Matthijssen 


Ik zit even bij Budget te kijken, maar je bent daar duurder uit dan bij KPN.

 

                   Budget                       KPN

Internet      € 43,--  50 Mb/s       € 42,50  100 Mb/s

TV              € 17,--                       € 12,50

Opname pakket is bij beide hetzelfde € 4,99 (bij KPN bij 2de tv ontvanger € 5,-- is opname pakket gratis)

 

Ja het heet Budget.😊

 

En aanbiedingen hebben ze beide.


Ik zit even bij Budget te kijken, maar je bent daar duurder uit dan bij KPN.

 

                   Budget                       KPN

Internet      € 43 50 Mb/s             € 42,50  100 Mb/s

TV              € 17,--                       € 12,50

Opname pakket is bij beide hetzelfde € 4,99 (bij KPN bij 2de tv ontvanger € 5,-- is opname pakket gratis)

 

Ja het heet Budget.😊

 

En aanbiedingen hebben ze beide.

De aanbiedingen passen dus goed binnen het budget van Budget voor de aandeelhouders 😎


Het is dan ook een provider voor een ruim budget natuurlijk.


Op koper zijn ze goedkoper: € 35,50 voor 100 mbit en 15 euro voor tv.


@Renate Matthijssen

Via Budget neem je een abonnement af van Budget en niet van KPN.

 

Televisie bij Budget is toch echt van KPN niet van Budget!!!!! Link Dit heeft vaker voor verwarring gezorgd.

In ieder geval zonder het opname pakket kan er niet worden opgenomen.

 

 

 


 

Televisie bij Budget is toch echt van KPN niet van Budget!!!!!

Ja, helemaal correct. Maar je hebt het via Budget @Rowi. . Dáár ben je klant. Ook Budget klantnummer en niet een kpn klantnummer. Bij problemen ook… Budget klantenservice.

Budget koopt het in bij kpn en verkoopt het door aan hun klant. Als klant betrek je het dus van Budget. Net zoals eerst toen Telfort en xs4all nog zelfstandig waren. Toen was je ook geen tv klant van kpn ook al had je kpn televisie.


Helemaal met je eens @PeterG 

 

@Rowi. 

Het gaat inderdaad via het KPN netwerk en het zijn de KPN zenders.

Maar de betalingen etc. gaan echt via Budget.

Dus Budget is jouw aanspreekpunt als je daar je abonnement hebt en niet KPN.


Reageer