Skip to main content

kan je de 3 mnd gratis aanbiedingen (pluspakket en HBO) aanzetten en binnen 3 mnd uitzetten zonder kosten te maken?

 

Hallo, @OHans, ja, dat kan. Aanzetten in Mijn KPN, datum goed in de gaten houden, en een dag vantevoren opzeggen, ook weer via Mijn KPN.


Hallo @OHans als je het wil gebruiken zonder dat je extra kosten berekent krijgt, is de methode die @Ratonesque aangeeft het beste:

 

Hallo, @OHans, ja, dat kan. Aanzetten in Mijn KPN, datum goed in de gaten houden, en een dag vantevoren opzeggen, ook weer via Mijn KPN.

 


 


Wij hebben al een jaarabonnement op HBO, is het dan mogelijk om het toch via KPN te laten lopen?
Dat het bijv. drie maanden langer doorloopt uiteindelijk.


Je kunt inderdaad HBO via KPN laten lopen @k-lot. Voor zover ik weet kun je dan ook gebruik maken van de 3 maanden gratis. 

In ons kennisbankartikel over HBO Max bij KPN vind je meer uitleg: 

Ik heb al HBO Max, kan ik dit naar KPN overzetten?

Je kan een bestaand abonnement van HBO Max alleen bij KPN stopzetten, niet overzetten. Dat gaat als volgt:

  1. Bestel HBO Max Standaard bij KPN in MijnKPN
  2. Je krijgt na de bestelling een e-mail om HBO Max te activeren
  3. Op de activatiepagina klik je het HBO Max Standaard abonnement dat je moet activeren
  4. Doorloop de stappen op de website van HBO Max. Je moet o.a. inloggen met je bestaande HBO Max-accountgegevens.

@Jeroen_dB bedankt voor je reactie. Kan je uitleggen hoe dat dan werkt in praktijk?

Wat gebeurt er met mijn (vooruitbetaalde) jaarabonnement? Krijg ik die drie maanden er dan op het eind bij? Dus looptijd tot augustus ipv mei?

Of gaat KPN dan wel HBO mij drie maanden terugbetalen?


@Jeroen_dBbedankt voor je reactie. Kan je uitleggen hoe dat dan werkt in praktijk?

Wat gebeurt er met mijn (vooruitbetaalde) jaarabonnement? Krijg ik die drie maanden er dan op het eind bij? Dus looptijd tot augustus ipv mei?

Of gaat KPN dan wel HBO mij drie maanden terugbetalen?

Betalingen via HBO zelf staan verder los van HBO via KPN afnemen. Als je reeds een jaarabonnement via HBO zelf hebt afgesloten en ook hebt betaald, dan is mijn advies om eens bij hen na te vragen hoe het zit met betaalde abonnementsgelden of je dat van hen terugkrijgt. 

Zodra je het bij KPN activeert, krijg je de eerste 3 maanden gratis en na die 3 maanden zal HBO gefactureerd worden via jouw KPN factuur.