Skip to main content

Ik wil graag een uitzending van rtvnoord opnemen. Deze zender kijken we via de app regiotv.

Je kunt alleen opnemen als je Opnemen in je pakket hebt, @Taede01. Dat is voor de regiozenders overigens niet of nauwelijks nodig, want je kunt tot een week terugkijken. Dit kan door de iTV app van KPN zelf te gebruiken.

Of woont u niet (in de buurt van) Groningen?

Dan is RTV Noord niet beschikbaar via KPN.

De app Regiotv ken ik niet, maar als je daarmee terug kan kijken wordt dat wel aangegeven neem ik aan. Hier gaat KPN verder niet over.


Als je de zender in je pakket zit, dus in jouw regio of aangrenzende regio, dan kan je het op de KPN tv decoder opnemen.

Via een app kan dat nooit. 


Dank voor de reacties. Ik woon inderdaad niet in de buurt van de stad Groningen.


Nee, RTV Noord is voor KPN-abonnees alleen te ontvangen in Friesland en Drenthe. En Groningen zelf natuurlijk. Stad Groningen? Ik kan hier ook nog stadszender OOG ontvangen via KPN. Hierbij is terugkijken niet mogelijk trouwens. En ook alleen op de ontvanger en niet via de app te ontvangen. Zit OOG wel op Regio TV?


Dank voor de info. 


Wordt het programma nog uitgezonden of is het al geweest ?


Nee het wordt nieuwjaarsdag uitgezonden. 


Als je de zender in je pakket zit, dus in jouw regio of aangrenzende regio, dan kan je het op de KPN tv decoder opnemen.

Via een app kan dat nooit. 

Via de app van KPN kan dat dan ook.


Hier ook Regio TV app. Via deze gratis app kan je alleen live kijken. 

Via NLZIET kun je deze zenders tot een week terugkijken. Maar ook niet opnemen. 


Jammer dat je niet kunt opnemen,  maar het is nu eenmaal zo.

Iedereen bedankt voor de reacties.

Het is me nu duidelijk dat dat dus  niet gast.


Nouh, ik wacht nog op de reactie van wjb op PeterG want die beweren iets anders zo te zien.


Hoi @KeesYagi 

Wjb heeft het over de KPN TV app.

Ik heb het over een andere app net als de topic starter. De app REGIO TV. 

De topic starter heeft TV Noord niet via kpn en kan dat dus niet opnemen. 


Nouh, ik wacht nog op de reactie van wjb op PeterG want die beweren iets anders zo te zien.

Als je in een aangrenzende provincie zou wonen dan zou je RTV Noord via de app van KPN op moeten kunnen nemen.

Ik kan als inwoner van de provincie Utrecht ook uitzendingen van TV West opnemen.

 


Wjb heeft het over de KPN TV app.

Klopt, ik reageerde immers op het bericht van @joop2011 waarin hij stelde dat dat nooit via een app kan.


Als je de zender in je pakket zit, dus in jouw regio of aangrenzende regio, dan kan je het op de KPN tv decoder opnemen.

Via een app kan dat nooit. 

Via de app van KPN kan dat dan ook.

 

@wjb 

Ik bedoelde natuurlijk via de app van RTV noord.😉

Tikte per vergissing KPN, sorry. 


Vraag aan de vraagsteller, wil je het programma terugkijken cq naderhand bekijken ( later dan de uitzending ) of wil je het op een eigen medium hebben staan, voor de "eeuwigheid".
Terugkijken kan via de website altijd maar verdwijnt nvvt ( dan wel is niet meer terug te vinden ).
Het "opnemen" waar de andere reageerders het over hebben hier is eigenlijk het markeren voor later terugkijken, maar dat kan dus via de website van de omroep ook ( zonder “opnemen” )
En het wordt ook de hele nacht nog herhaald.


En je kunt nu eindelijk ook casten naar een Chromecast vanaf telefoon of tablet bij RTV Noord, dus terugkijken kan ook op het grote scherm!


Wie heeft dit onderwerp op “beantwoord” gezet ?
De vraagsteller of een moderator ?


joop2011 schreef:

Tikte per vergissing KPN, sorry. 

Ik heb jou nergens KPN zien intikken hoor. 😉


Vraag aan de vraagsteller, wil je het programma terugkijken cq naderhand bekijken ( later dan de uitzending ) of wil je het op een eigen medium hebben staan, voor de "eeuwigheid".
Terugkijken kan via de website altijd maar verdwijnt nvvt ( dan wel is niet meer terug te vinden ).
Het "opnemen" waar de andere reageerders het over hebben hier is eigenlijk het markeren voor later terugkijken, maar dat kan dus via de website van de omroep ook ( zonder “opnemen” )
En het wordt ook de hele nacht nog herhaald.

Ik bedoel eigenlijk opnemen en dan opslaan op mijn eigen pc.


Ik bedoel eigenlijk opnemen en dan opslaan op mijn eigen pc.

Juist, een bestand op eigen medium (hardeschijf oid) dus.

Wie heeft dit onderwerp op “beantwoord” gezet ?

Was jij dat ? ( al dan niet per ongelijk )

Niet dat het ( in dit geval ) veel uit maakt maar toch wel interessant voor mij om te weten.
Er wordt nogal eens op “beantwoord” gezet wat nmi nog helemaal niet afgehandeld is.

Zoals ik al heb toegezegd via persoonlijk bericht zal ik het opnemen en dan het bestand naar je sturen.

Vraag aan anderen, een filmpje wat speelt op de een computerscherm afvangen naar een bestand, dat moet kunnen, maar hoe ? (de mindere kwaliteit even buiten beschouwing).


Hi allemaal! Ik had het topic op beantwoord gezet. Dit omdat er een reactie is geplaatst waarvan ik vond dat deze antwoord gaf op de vraag. Bij nader inzien is het antwoord van @PeterG beter. En heb ik het aangepast. 


Bij mij werkt de app Regio TV al lange tijd slecht. Ik heb hem zojuist verwijderd en wilde hem opnieuw installeren, maar de app bestaat schijnbaar niet meer (Android). Dat schiet dus niet op.