Skip to main content

Sinds de update van de app kun je “Nu op TV” niet meer op zender sorteren. Alleen op hoog/laag of alfabet. Erg vervelend. Of zie ik iets over het hoofd?

Hoi @R. Hoekstra, ik ga je feedback meenemen. Welke app op welk apparaat gebruik je precies en welke optie mis je bij het sorteren?


Ik gebruik de kpn tv+ app op een ipad. Nu op tv was altijd gesorteerd op zender. Nu staat alles ineens door elkaar. Je kunt nu sorteren op hoog/laag of alfabet. Erg onhandig.  Of zie ik iets over het hoofd? Ik wil het graag zien op Npo1 Npo2 Npo3 Rtl4 enz. Zoals het was.


Als je m op hoog/laag zet, staan ze dan niet op de traditionele volgorde?


Nee, dan staan ze gesorteerd op datum/aanvangstijd. Ik neem aan dat u dat zelf ook kunt constateren. 


Ik ben nog even op zoek geweest, dit overzicht is gemaakt om zich aan te passen op jouw kijkgedrag. Als je de persoonlijke kijktips uitzet krijg je wel de standaarvolgorde.

Verder kun je de zenders op volgorde vinden in de gids.

Ik neem je feedback in ieder geval mee!


Dat werkt inderdaad. Alleen moet je dat elke keer dat je de app gebruikt opnieuw instellen. Niet blij met deze “update”. 


Stom zeg. Je zet bewust persoonlijke kijktips uit en kpn zet het ongewenst weer aan elke keer als je de app opent. 

Zelf gebruik ik nu op tv nooit. Maar kijk gewoon in de gids. Ook voor wat er 'nu' op de zenders is. Die dia's leiden alleen maar af. 


Stom zeg. Je zet bewust persoonlijke kijktips uit en kpn zet het ongewenst weer aan elke keer als je de app opent. 

Vreemd, bij mij blijven die persoonlijke kijktips gelukkig gewoon uit staan.

 

Gebeurt dit bij jouw op jouw hoofdprofiel of op een tweede profiel?


Hoofdprofiel wjb. Heb er bij mijn weten maar één, in mijn ééntje.

Ik sluit apps helemaal door ze bij III of helemaal omhoog te swipen of op alle sluiten] te klikken.


Hoofdprofiel wjb. Heb er bij mijn weten maar één, in mijn ééntje.

Ik sluit apps helemaal door ze bij III of helemaal omhoog te swipen of op alle sluiten] te klikken.

Ook ik sluit de app volledig maar bij mij blijft de keuze op geen persoonlijke kijktips te gebruiken gelukkig wel staan.

Ik ben benieuwd wat er gebeurt als jij zowel de cache als de gegevens van de TV+ app verwijdert. Wellicht is het probleem dan verholpen.


@PeterG Op mijn android telefoon staan de voorkeur blijvend op off, welke telefoon gebruik je?


de Samsung A40. TDN

Mogelijk eens de cache wissen? Hoewel ik dat bij de change naar de + app gedaan heb.

… Gedaan, maar helpt ook niet. Steeds staat persoonlijke kijktips weer aan.


Reageer