Skip to main content
Beantwoord

Kan KPN Fox News aan het zenderpakket toevoegen?

• June 27, 2025
  • 2 reacties
  • 107 keer bekeken

HansBakker
Helper
Forum|alt.badge.img+3

Dag, We leven op dit moment in zo’n onrustige wereld dat het voor politieke-nieuws junkies zoals ik allemaal bijna niet bij is te benen. Ik was op vakantie in Curaçao op vakantie en had daar kabel-satteliet televisie met daarop behalve CNN ook Fox News als nieuwszender. Daardoor kon ik al het breakingnews vanuit Amerika en de gebeurtenissen in Israel en Iran echt op de voet volgen door regelmatig tussen de grote nieuws networks zoals CNN en Fox News te schakelen. Vandaar mijn vraag: Zou KPN willen overwegen om Fox News aan het zenderpakket toe te voegen. In een zo onrustige en spannende geo politieke wereld is dat geen rare vraag denk ik. Ik zou het geweldig vinden wanneer Fox News aan het KPN zenderpakket kan worden toegevoegd. 😎

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@HansBakker ,

Ik acht die kans niet zo groot. In het verleden kon ik die zender via de satellietontvanger kijken, maar dat kan nu niet meer. 

Wel kan ik ruim 50 verschillende versies van Fox News zien via internet, iedere staat heeft zijn eigen versie!

Kijk bv maar hier:

https://www.foxnews.com/video/5614615980001#sp=watch-live

Je kunt jouw wens wel in dit topic droppen: 

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 28, 2025

Hallo ​@HansBakker ,

Ik acht die kans niet zo groot. In het verleden kon ik die zender via de satellietontvanger kijken, maar dat kan nu niet meer. 

Wel kan ik ruim 50 verschillende versies van Fox News zien via internet, iedere staat heeft zijn eigen versie!

Kijk bv maar hier:

https://www.foxnews.com/video/5614615980001#sp=watch-live

Je kunt jouw wens wel in dit topic droppen: 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@HansBakker, als KPN zijnde kijken we uiteraard altijd naar eventuele interessante mogelijkheden om het zenderpakket uit te breiden. Als er iets valt te melden dat komt dat in het volgende topic: