Skip to main content

Hoi ik ben een nieuwe klant en kom van ziggo, bij KPN wanneer ik vanuit de gids bij series en/of films klik om op te nemen staat er nu alleen het seizoen en het aflevering nummer bij, bij ziggo echter staat er ook het jaar van uitgifte van de serie en/of de film bij. Bestaat er de mogelijkheid om dit ook in de opname gids toe te voegen?

Hallo en welkom op de KPN community ​@xclude. Als ik het goed begrijp zou je graag wat meer info willen zien over programma's in de gids? KPN heeft een leverancier voor de gids gegevens. We kunnen altijd kijken of deze info uitgebreid kan worden. 

Dankjewel voor je inspanning, het gaat voornamelijk over het opnemen van films en series. Als je al zoveel hebt gezien is het handig te weten uit welk jaar de film of serie komt. Er worden vaak remakes gemaakt die verschillen van het origineel, vandaar. ;)

Zie ook punt 60 van Feature requests KPN TV+ Box:

Zou er misschien aan de programmagids, met name bij films, info over land van herkomst, jaar van uitbrengen, en eventueel rolverdeling toegevoegd kunnen worden?

Waarover KPN schrijft:

Laatste update van deze tekst: 24-11-2024

...

Dingen die het team op de planning heeft gezet

...
60. Uitbreiden van EPG informatie. Deze staat nog niet op de planning, maar het gaat bekeken worden of het mogelijk is. 
Latere update: Dit is aanwezig bij de categorieën Films en Series, maar ontbreekt inderdaad nog steeds bij films en series op tv. Dit is op de planning gezet. 

Nog hartelijk dank voor de extra toelichting ​@Arjan van B

Reageer