Skip to main content
Beantwoord

Kan mijn abonnementsnummer voor TV niet vinden in de MijnKPN Zakelijk app

• March 31, 2025
  • 7 reacties
  • 47 keer bekeken

In tegenstelling tot de prive-app geeft de KPN Zakelijk APP mij niet het abonnementsnummer voor de TV. Hierdoor kan ik de KPN TV app niet gebruiken op mijn telefoon. Tevens werken alle suggesties om het op te vragen niet voor de zakelijke klant (portalen).

Via chatbot en ‘service’-desk van de KPN krijg ik alleen mijn klantnummer. En die weet ik wel.

Overigens kan ik met mijn KPN ID (zakelijk) ook niet inloggen in de KPN TV App.

Catch 22…

Help?

Dank,

Jan

Beste antwoord door Ik_Combineer

@JanD ik ben een mkb een type klant. Je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Toch meen ik mij de herinneren dat ik dat nummer bij de installatie gezien heb…

Bij kpn een MKB is er geen kpn itv app.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 31, 2025

Beste ​@Krijgsman70 even contact opnemen met de zakelijke helpdesk, 0800 0403.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 31, 2025

@JanD Dank voor je reactie. Daar krijg ik mijn klantnummer…:-(

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 31, 2025

Beste ​@Krijgsman70 een tb-abo bij zakelijke klanten is van een heel andere orde dan bij consumenten.

Het zou maar zo kunnen dat tv-apps voor zakelijke klanten niet bestaan.

Wat voor soort zakelijke klant ben je, kleinzakelijk, MKB of grootzakelijk?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 31, 2025

@JanD ik ben een mkb een type klant. Je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Toch meen ik mij de herinneren dat ik dat nummer bij de installatie gezien heb…

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • March 31, 2025

Bij kpn een MKB is er geen kpn itv app.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 31, 2025

Beste ​@Krijgsman70 ik ben even op onderzoek gegaan en moet bevestigen wat ​@Ik_Combineer ook schrijft, er is geen tv-app voor jouw abo, zie onderstaande uitleg, 

Wat zijn de verschillen tussen Kleinzakelijk tv en KPN EEN MKB tv?

Kleinzakelijk TV heeft alle gemakken die je thuis ook hebt, met de KPN TV+ Box en een groot zenderpakket. Je kan ook buitenshuis tv-kijken via de app. Daarom is Kleinzakelijk tv vooral geschikt voor thuiswerkers, ondernemers met een kantoor aan huis of ondernemers die veel onderweg zijn.

KPN EEN MKB TV is televisie in een professioneel jasje. Een ruim aanbod aan HD-zenders en de belangrijkste zenderpakketten zijn aanwezig. Daarnaast kan je tv optimaal inzetten op de zaak met zakelijke extra's zoals narrowcasting, het weergeven van jouw logo of een RSS feed (lichtkrant).

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 31, 2025

@JanD Dank voor het uitzoeken. Ik heb vast kleinzakelijk en KPN een MBK door elkaar gehaald.

Groet,

Jan