Skip to main content

Beste, ik heb een oude tv box van 2017. Hiervan is het stand-by verbruik 5w. Ik zou die graag vervangen willen hebben voor een zuinigere, die waar jullie mee adverteren met een verbruik  van 1w. Is dat mogelijk? Wij zijn dus ook al vanaf zeker 2017 vaste klant 😊

Hoi Jan,

 

ja deze doet het wel gelukkig, maar is wel een grote kast net als wat ik al had, das wel jammer. 
maar deze werkt tenminste nog geen uitval gehad. 


Hoi Jan,

 

ja deze doet het wel gelukkig, maar is wel een grote kast net als wat ik al had, das wel jammer. 
maar deze werkt tenminste nog geen uitval gehad. 

Goed om te lezen dat je sindsdien geen uitval meer hebt ervaren @Gringo42 en bedankt ook dat je dit hier nog even met ons hebt gedeeld :)
Helaas heb ik heen invloed op het type ontvanger die je krijgt toegestuurd, heeft ook weet te maken met de voorraden :( 


In ieder geval bedankt, was je vakantie goed :-)


In ieder geval bedankt, was je vakantie goed :-)

Graag gedaan :)
Vakantie was zeer geslaagd, qua weer had ik de beste week van het jaar tot nu uitgekozen dus dat zat behoorlijk mee! 


Heel fijn voor je, goede week verder !


Heel fijn voor je, goede week verder !

Thanks en idem @Gringo42!


beste Jan, 

 

mijn zoon woont in een appartement, en heeft adsl van kpn,  hij betaalt 46,- en de download is echt super slecht.  (Zie foto) hij wil graag glasvezel, maar dat blijkt bijna niet te doen daar. 
wordt van kastje naar de muur gestuurd. Is er nog iets te Fien aan de snelheid van de adsl bij hem denk je?


beste Jan, 

 

mijn zoon woont in een appartement, en heeft adsl van kpn,  hij betaalt 46,- en de download is echt super slecht.  (Zie foto) hij wil graag glasvezel, maar dat blijkt bijna niet te doen daar. 
wordt van kastje naar de muur gestuurd. Is er nog iets te Fien aan de snelheid van de adsl bij hem denk je?

Hoi @Gringo42 , hoe zijn de snelheden gemeten; via de wifi of met een bekabelde verbinding? Om te kijken hoeveel snelheid er daadwerkelijk binnenkomt is het van belang dat je zoon een speedtest uitvoert met een bekabelde verbinding. Afgaande op deze waarden vermoed ik dat deze speedtest via de wifi is gedaan!


@Jan van KPN, Bij een dergelijke snelheid doet het er mijns inziens eigenlijk niet meer toe of dit vanaf een bekabeld aangesloten PC of via wifi gemeten is. Ook via wifi is een dergelijke snelheid natuurlijk volstrekt onacceptabel.


@Jan van KPN, Bij een dergelijke snelheid doet het er mijns inziens eigenlijk niet meer toe of dit vanaf een bekabeld aangesloten PC of via wifi gemeten is. Ook via wifi is een dergelijke snelheid natuurlijk volstrekt onacceptabel.

Dat deze snelheid ook voor wifi onacceptabel is, ben ik helemaal met je eens @wjb. Neemt niet weg dat ik de bekabelde snelheid graag als beginpunt pak om te kijken wat er in dit geval nodig is. 


Het is op de telefoon gemeten, met een superwifi kastje ertussen.  Hij heeft verder geen computer alleen een Mac, maar denk niet dat dit heel erg veel uitmaakt.  Het is een appartement, dus geen verdiepingen. 


Het is op de telefoon gemeten, met een superwifi kastje ertussen.  Hij heeft verder geen computer alleen een Mac, maar denk niet dat dit heel erg veel uitmaakt.  Het is een appartement, dus geen verdiepingen. 

In dat geval wil ik je zoon adviseren om hierover te bellen met onze helpdesk zodat ze vanuit daar meteen zijn verbinding door kunnen meten @Gringo42. Hij kan de helpdesk bereiken op het gratis nummer 0800 0402 (en vervolgens aangeven dat hij graag met een medewerker wenst te spreken). 


Reageer