Ik kan niet al mijn zenders zien in KPN TV+ die ik thuis wel op mijn Android bestuurde TV zie.
Hallo ​
Dat klopt. Thuis via jouw ontvanger heb je de meeste zenders. KPN heeft niet voor alle zenders de rechten om die ook buitenshuis aan te bieden via apps. Het gaat dan met name om buitenlandse zenders en erotiek-zenders.  Â
Voor een gedetailleerd overzicht kun je dit artikel doorlezen:
https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/zenderindeling-kpn-mobiel-kijken/
Niet beschikbaar via app: Erotiek zenders. Die kunnen alleen via de decoder thuis én via laptop.
Alleen via je eigen wifi te kijken (live): BBC One en Two, VRT1, VRT CANVAS, Ketnet, Crime Investigation, Euronews, BBC News. Duitse zenders.
Verder zijn opnamen van BBC First, de Vlaamse zenders en last but not least de Duitse alleen via de decoder te bekijken.
Live Sport on Demand (sport per wedstrijd huren): niet beschikbaar (alleen decoder).
Niet buiten de deur: Duitse zenders, Vlaamse zenders, BBC One en Two. Opnamen van BBC First. EuroNews, BBC News, Utsav Barat. TRT. Cartoon Network.. Baby TV.
Ik snap het. Dank voor het uitgebreide antwoord :)
Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.