Skip to main content
Vraag

Kan niet inloggen op TV+ ontvanger of app

• March 26, 2026
  • 4 reacties
  • 100 keer bekeken

Ik ben sinds twee weken lid van kpn (internet + tv) maar het lukt me niet om in te loggen bij KPN TV. Zowel met mijn kpn id en mijn abonnementsnummer en pincode krijg ik telkens een foutmelding. Van KPN heb ik al een nieuw tv kastje ontvangen maar alsnog kan ik niet inloggen, ook niet in de app op mijn mobiel. Hebben jullie nog tips die ik kan proberen? Dankjewel!

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 26, 2026

Je hebt de tv+ box met alleen streamen. Voor € 3,50.

Daarbij heb je, uiteraard, juist niet de tv dienst. 

Dan kun  je ook niet inloggen op de TV+ app.

Met TV+ app only, voor € 12,75, heb je juist geen tv kastje....

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 26, 2026

Je hebt de tv+ box met alleen streamen. Voor € 3,50.

Daarbij heb je, uiteraard, juist niet de tv dienst. 

Dan kun  je ook niet inloggen op de TV+ app.

Met TV+ app only, voor € 12,75, heb je juist geen tv kastje....

Maar dan moet het toch alsnog mogelijk zijn om te streamen via bijvoorbeeld de kpn tv app? En ik heb bij de bestelling een tv kastje gekregen, is dat dan een fout vanuit kpn?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 26, 2026

Als je "alleen streamen" neemt dan krijg je à € 3,50 een kastje.

Daar kun je streaming diensten mee gebruiken als npo start (gratis) of Netflix, HBO, Disney+, en noem ze maar op. Op zo'n dienst moet je apart abonneren. 

Met alleen streamen betaal je niet voor de tv dienst. En dus ook niet via de app.

Een kpn moderator kan inzien wat je echt hebt. 

Die kan en mag je dossier inzien indien je NAW, Klantnummer en laatste 3 cijfers IBAN in je profiel staan. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Beau63. Welkom op de community! Wat vervelend dat het inloggen bij KPN TV nog niet lukt, zeker omdat je al van alles hebt geprobeerd en zelfs een nieuw tv-ontvanger hebt ontvangen. 

Ik ben benieuwd of het probleem inmiddels al is verholpen? Als dat niet zo is, zou je dan je gegevens willen achterlaten in je profiel? Dan kan ik met je meekijken en proberen je verder te helpen hierin.