Skip to main content

Elke 5 a 10 minuten krijg ik een melding en kan ik niet meer TV kijken. Melding luidt als volgt. Niet aan bepaalde voorwaarden voldaan. Verlaag de resolutie in de player opties of ontkoppel het externe beeldscherm en probeer opnieuw. (3016). RTL4

Begint nu echt vervelend te worden. Kan niet meer rustig TV kijken op mijn notebook zonder gestoord te worden. Snel oplossen AUB anders EXIT KPN.

Notebook ASUS N56

Windows 10

Chrome & Brave

 

 

Hallo Tuus, welkom bij onze Community, Dat is natuurlijk niet erg praktisch. Het gaat dus om een recent probleem begrijp ik en heeft in het verleden wel gewerkt? Het is dus puur de laptop en er is verder geen extern scherm aangesloten? Zou je eens kunnen testen of je het in een in incognito venster wel aan de praat kan krijgen? 


Het zelfde probleem op een MacBook: Melding luidt als volgt. Niet aan bepaalde voorwaarden voldaan. Verlaag de resolutie in de player opties of ontkoppel het externe beeldscherm en probeer opnieuw. (3016). Het is een nieuwe MacBook en ik probeer kpntv aan de praat te krijgen, lukt dus niet.


Vreemd Ton. Je hebt dus niet daadwerkelijk een extern scherm aangesloten? Welke browser heb je dan in gebruik?