Skip to main content

Ik maak nu bijna 2 jaar al gebruik van de kpn itv app op mijn TV. Ik gebruik het voornamelijk om wedstrijden van de NBA te kijken.

 

Nu kon ik altijd voor een bepaalde update ergens vorig jaar, bij Sport tussen de filters gewoon 'basketball' kiezen, en zo kon ik daar heel veel meer wedstrijden vinden dan wanneer ik via het zoek menu 'nba' in typte. Er stonden ook samenvattingen van wedstrijden, waarbij dan vooral alle time outs dan geskipt werden.

 

Nu kan ik dus niet meer tussen de filters alleen op basketball zoeken, de enige filter is nu 'sport'. De enige manier is dus nu weer via het zoekmenu nba typen, en dan zijn er per week soms maar slechts 2 of 3 wedstrijden te vinden. Terwijl ik dus via het filter menu heel veel meer kon vinden.

 

Is er misschien iets dat ik niet weet? Doe ik iets fout of kan ik nog iets anders doen? Ik kan me niet voorstellen dat al die wedstrijden die ik kon kijken nu niet meer kan vinden.

 

De rechten voor de NBA zijn bij ESPN. Op ESPN 4 (224, espn compleet pakket) wordt je er mee 'dood gegooid’.

Vandaag is er ook weer een wedstrijd via ESPN 4.

Komende dinsdag er ook weer een wedstrijd op ESPN 1. Dat kanaal zit in het basispakket.

76’ers - Spurs om 01:00 Live en integrale herhalingen 09:45 en 21:00.

Mijns inziens kun je het handigst de gids op espn.nl/watch kunt raadplegen. Sport NBA.

https://www.espn.nl/watch/speelkalender/_/type/upcoming/categoryId/7b3729c9-7f69-308a-bf8a-ee15a6aba154