Skip to main content
Beantwoord

Kan niet meer zien wat er de volgende dagen op TV komt

• March 1, 2025
  • 7 reacties
  • 83 keer bekeken

Waarom is Films op TV veranderd naar Films die je op TV kan terugkijken. Nu kijk je dus niet meer zien wat er de volgende dagen op tv komt en opnames plannen. Zo irritant.
Wrm iets veranderen wat goed was. Had het dan toegevoegd en niet veranderd, of geef ons dan instellingen waar dit zelf kunnen instellen.

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi ​@PapaJohn, we denken hier graag met je mee!

Ik lees dat je tv.kpn.com via je laptop gebruikt, en dat het je vooral om het zien van aankomende films gaat voor de komende week, zodat je eventueel opnames kunt maken. Klopt het zo?

Heb je de categorie ‘films die op tv komen’ al bekeken? Die staat ook onder het kopje ‘Films’ bovenin, een stukje lager op de pagina. En je kunt inderdaad via de gids kijken en plannen, zoals Noordzee al tipte.

Kan je daarmee uit de voeten? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 1, 2025

Hallo ​@PapaJohn ,

Klik in de gids bovenin op "vandaag" en daar kun je een week vooruit kijken. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 1, 2025

Hoi ​@Noordzee , dank je voor je antwoord, maar ik zie maar tot 7 maart.

Maar ik bedoel meer de lijst van Films die nog komen, nu is het alleen maar Kijk Terug.
En ik kijk via PC

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 2, 2025

Hoi ​@Noordzee , dank je voor je antwoord, maar ik zie maar tot 7 maart.

Klopt, het is inderdaad een week terugkijken  in de gids en een week vooruit. Ik heb het hierboven aangepast. 

En op die manier kun je toch films opzoeken die de komende week op TV komen. Het is alleen wat lastiger zoeken. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 2, 2025

Dat is idd n stuk lastiger. Hoe het was was veel handiger, jammer dat KPN dat veranderd heeft.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@PapaJohn, we denken hier graag met je mee!

Ik lees dat je tv.kpn.com via je laptop gebruikt, en dat het je vooral om het zien van aankomende films gaat voor de komende week, zodat je eventueel opnames kunt maken. Klopt het zo?

Heb je de categorie ‘films die op tv komen’ al bekeken? Die staat ook onder het kopje ‘Films’ bovenin, een stukje lager op de pagina. En je kunt inderdaad via de gids kijken en plannen, zoals Noordzee al tipte.

Kan je daarmee uit de voeten? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 10, 2025

Hoi ​@Alexandra van KPN 

Dat klopt helemaal.
Via de gids is onhandig en niet overzichtelijk.

Is die optie films die op tv komen nieuw ? Maakt ook niet uit, maar dat is dus precies wat ik miste en ben ERG blij dat de optie er (weer) is. Echt ideaal om opnames van te voren in te plannen. Super blij mee.
Bedankt voor je antwoord :D

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Super fijn om te lezen ​@PapaJohn 😁 Graag gedaan! Als je graag op de hoogte blijft van de nieuwste ontwikkelingen van online TV kijken en de TV+ app, volg dan gerust onze Product Updates.