Skip to main content

Tja, ik kan niet streamen vanaf de KPN app. Heb alle flora gelezen hierover op het KPN forum.

Heb twee nieuwe telefoons met android 9. TV UHD 4 k toshiba .

Het streamlogo verschijnt niet in de KNP App.

De app meerdere keren opnieuw geinstalleerd, het mag niet baten. Alle instellingen nagelopen zoals op dit forum benoemd en herhaald. Nee noppes geen streaming mogelijkheid.

 

Wat nu KPN?

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid. 

Het probleem treedt op op mijn beide TV’s met twee aparte chromecasts 2 of 3.

Heb je dit topic gelezen?


Ik heb gebeld met kpn echter wordt je daar niets wijzer van. Allemaal tips die we al kennen van dit forum. Ik heb niet 't idee dat er iets aan gedaan gaat worden of onderzocht wordt. 


Volgens mij is het probleem niet de KPN app maar ergens dieper in het KPN streaming process :

  1. Het probleem treed ook op als je de KPN website gebruikt
  2. De app is 2 weken geleden voor het laatst geupdate.

Ik heb gebeld met kpn echter wordt je daar niets wijzer van. Allemaal tips die we al kennen van dit forum. Ik heb niet 't idee dat er iets aan gedaan gaat worden of onderzocht wordt. 

KPN heeft nu een apart topic aangemaakt en er wordt op dit moment wel degelijk onderzoek gedaan door een technische afdeling.


Dat zou mooi zijn. Net heeft een kennis het met zijn T mobile app geprobeerd en dat ging prima. Moet mi dus idd aan de app liggen. 


@Foodcar zeeland en @Kollemt. Het is een ‘storing’ waar we momenteel aan werken. Het topic waar wjb naar verwijst is het centrale topic. Je kunt dit topic in de gaten houden voor toekomstige updates. :blush:


Beste Lisa, 

Bedankt voor deze info. 

Geniet nu maar van je weekend, ik wacht 't af. 

Groet Rob 


Yesssss, sinds vandaag werkt de app weer!

Allemaal bedankt! 


Ik had ook het probleem dat de KPN app niet eens het streaming icoontje gaf. Ik heb het zelf op kunnen lossen met een nogal aparte fix: ik heb de app verwijderd en opnieuw gedownload. Daarna opnieuw begonnen met inloggen, maar net gedaan of ik het wachtwoord vergeten was. Daarna een nieuw ww aangemaakt en opnieuw ingelogd. Daarna verscheen opeens het streaming icoontje. Deze oplossing vond ik pas na veel andere pogingen en vraag me niet waarom dit werkte, maar…. ik kan weer streamen naar m'n Chromecast :smile: