Skip to main content

Bij gebruik van de KPN TV+ op de I-pad lukt het mij niet, na een uitzending te hebben gekozen en aan het afspelen ben, terug te keren naar het beginscherm. Uitschakelen van I-pad en opnieuw installeren van app geeft geen resultaat.

Hi @Boti, ik lees dat de TV+ app op jouw iPad niet meewerkt. 

Kan je meer vertellen over wat er gebeurt als je probeert terug te gaan in de app? Krijg je een foutmelding (zo ja, welke) of loopt de app vast? Ik lees dat verwijderen van de app en opnieuw installeren niet geholpen heeft. Alle details zijn welkom, zo kunnen we hier in de community beter met je meedenken.

 

We zijn ook steeds bezig om de TV+ app te verbeteren, heb je de nieuwste versie van de app al?

 


Ik start de kpn tv + app, zoek een zender, bijvoorbeeld Renze op zondag, krijg zijn beeld met daaronder nu kijken, start het kijken, stop het kijken, ga terug d.m.v. pijltje linksboven in het scherm, kom terug in het beginscherm van Renze en kan niet verder terug, bij aanklikken van het pijltje links boven in het scherm kan ik niet verder terug naar het beginscherm.


Dankjewel voor de extra informatie @Boti. Kan je voor me nakijken welke versie van de app je nu hebt? Ik ben benieuwd naar of je de laatste versie al hebt.
 

Je kunt de versie van de TV+ app op de volgende manier checken:

  • Ga naar profiel
  • Instellingen (tandwiel rechtsboven)
  • Hulp en ondersteuning
  • Onderaan staat de versie van de app

@Boti Er komt  trouwens een nieuwe update aan, die ook invloed heeft op de Terug knop die niet goed werkte, wacht die even af:

 


Reageer