Skip to main content
Beantwoord

Kan niet terugkijken op TV+ app op Chromecast

• March 25, 2025
  • 6 reacties
  • 67 keer bekeken

Waarom kan ik v ia de KPN+ app geen programma’s terug kijken, terwijl dat met mijn ontvanger wel gaat. Tevens geeft de app (op een Chromecast 4K) dat kijken alleen via de “vaste” lijn op het thuisadres gaat????????? En dan gaat het om Nederland en Europ.

Beste antwoord door PeterG

Om met het laatste te beginnen. De app in televisies en streaming apparaatjes is alleen vrijgegeven voor gebruik thuis. In plaats van een extra ontvanger op je slaapkamer bijvoorbeeld. 

Willekeurige uitzending terugkijken. Gisteren, RTL 7, american ninja, 12:30 en dat werkt ook.

Voor de check de Chromecast Google-TV 4k gebruikt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 25, 2025

Beste ​@Mart001 , daar weet ​@PeterG veel van, ik heb hem even ingeseind.

Misschien wil/kan hij je helpen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • March 25, 2025

Om met het laatste te beginnen. De app in televisies en streaming apparaatjes is alleen vrijgegeven voor gebruik thuis. In plaats van een extra ontvanger op je slaapkamer bijvoorbeeld. 

Willekeurige uitzending terugkijken. Gisteren, RTL 7, american ninja, 12:30 en dat werkt ook.

Voor de check de Chromecast Google-TV 4k gebruikt. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 25, 2025

Hallo Peter,

maar als ik bv gewoon op mijn telefoon zeg, mijn house is haunted van afgelopen zaterdag terug wil kijken via de App….is dat niet mogelijk. Terwijl ik zonder problemen op mijn ontvanger terug kan kijken. En dat heb ik ook in het buitenland. Terwijl mr. KPN zegt overal in Europa, kun je onbelemmerd tv kijken via de app, daar versta ik dan ook terug kijken onder.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 25, 2025

Geen idee welke zender en welke dag my house is haunted is; ga ik dus niet zoeken. 

Voor niet alle zenders heeft kpn alle rechten. Met betrekking tot live kijken, opnames of terugkijken. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 25, 2025

Dank ik aan de ene kant nog, maar wat ik niet snap…… is dat je iets wel kunt met de setup-box en niet via de app. Dan  voel je je een beetje besodemieterd.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Mart001 en welkom bij de KPN Community. Fijn dat je al antwoord hebt gehad! 

Wat Peter aangeeft klopt, voor niet alles hebben wij de rechten om het via alle middelen uit te mogen zenden. 
Via ons zenderoverzicht kun je zien wat je online kunt kijken en wat niet. Gelukkig zijn er een hoop zenders wel via de app te zien, dus hopelijk is er ondanks de belemmeringen ook een hoop nog wel te zien voor je. 🙂