Skip to main content

Ik heb de serie ingeplant van Reasonable Doubt.

Kanaal 21 (ID)

Hij geeft aan dat het is opgenomen, maar als ik wil terugkijken krijg ik de melding dat het niet kan worden afgespeeld door een probleem in het netwerk?
Dit is mij al eerder opgevallen, maar dacht de volgende keer zal het wel goed gaan maar helaas!

Ik heb ook HBO MAX, daar kan ik het ook kijken dus voor mij is dit niet zo een punt, maar het moet gewoon werken.

(De andere serie die werkt wel gewoon)

 

Dat betreft dan een opname, die als serie opname is ingepland Paul? Beide afleveringen zijn niet te bekijken?


@Remco van KPN Het betreft inderdaad een serie opname, elke keer als het opgenomen wordt kan ik het openen, maar krijg dan de melding kan niet worden afgespeeld door een probleem in het netwerk.
Ik heb ook andere series ingeplant en deze spelen wel gewoon af.

 

Ik heb net de Arris VIP2952 V2 opnieuw opgestart.

En kijk het nog even aan, de volgende aflevering staat voor woensdag11 september om 12:25 uur.


 


Dank voor de toelichting! Ik heb je signaal teruggekoppeld aan de afdeling die dit beheert! 


Ik probeerde net om het via KPN TV+ app op mijn mobiel te bekijken (ben gewoon thuis) en kreeg het volgende:

 


Hoi @Paul.K! Ik heb inmiddels antwoord gekregen. Het lijkt inderdaad om een bug te gaan en die gaan ze op korte termijn oplossen. Dank voor het signaleren en melden!


Reageer