Skip to main content
Beantwoord

Kan opname van TV niet terugkijken Foutmelding AVS-TO-0001

• September 21, 2025
  • 8 reacties
  • 66 keer bekeken

Kan tv opname niet terugkijken videoserver doet er te lang over om te reageren.

Foutmelding AVS-TO-0001

Foutmelding is alleen bij één van mijn twee ontvangers!

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi Edward. Welkom op de community! Bedankt voor je uitgebreide bericht. Fijn dat je duidelijk uitlegt wat je allemaal hebt geprobeerd. Het is goed om te horen dat het probleem tijdelijk opgelost werd door de ontvangers om te wisselen.

Het lijkt erop dat de ontvanger zelf of de verbinding met het modem de oorzaak kan zijn. Als het probleem terugkomt, kan een nieuwe ontvanger vaak helpen. Als je weer problemen krijgt en de KPN Helpdesk is moeilijk bereikbaar, laat het hier gerust weten. Dan kunnen we met je meedenken over de volgende stappen of een vervangende ontvanger regelen.

Hopelijk blijft alles voorlopig goed werken!

8 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • September 21, 2025

Beste ​@EIAT haal de stekker van de decoder minimaal 10 seconden van de stroom,  plaats de stekker terug en herstart. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 22, 2025

Bedankt voor je reactie JanD,

Ik heb alles al geprobeerd, stekker eruit en na enige tijd er in, modem uit en aan, fabrieksinstellingen TV-ontvanger terugzetten. Alles wat door de KPN-hulp-app wordt voorgesteld. Tot nu toe hielp niets. Het probleem blijft. Ik denk dat ik gewoon een nieuwe ontvanger moet hebben. Maar KPN helpdesk is niet bereikbaar voor mij, ik blijf maar in de KPN-hulp-app rondjes lopen…….

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • September 22, 2025

Welke ontvanger heb je?

Hoe is de ontvanger die dit probleem heeft verbonden met het modem? Verschilt die verbinding met de ontvanger die het wel doet?

Modem (en, als je dat hebt, glasvezel kastje) ook herstart?

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 22, 2025

Bedankt Wartywolfs,

Beide ontvangers zitten op een cat 5 kabel, ik heb geen glasvezel! De ontvanger die het wel doet zit verbonden via een extender. De defecte ontvanger zit rechtstreeks op het KPN modem.

Beide ontvangers zijn van hetzelfde merk: Arris VIP-5202.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • September 22, 2025

Als je de ontvangers omwisselt, verhuist het probleem dan mee?

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 22, 2025

Moet ik nog proberen!

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 23, 2025

Ik heb de twee ontvangers omgewisseld en toen werkte alles weer, dus voorlopig wacht ik het even af.

bedankt voor de suggesties!

Groeten,

Edward

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 23, 2025

Hoi Edward. Welkom op de community! Bedankt voor je uitgebreide bericht. Fijn dat je duidelijk uitlegt wat je allemaal hebt geprobeerd. Het is goed om te horen dat het probleem tijdelijk opgelost werd door de ontvangers om te wisselen.

Het lijkt erop dat de ontvanger zelf of de verbinding met het modem de oorzaak kan zijn. Als het probleem terugkomt, kan een nieuwe ontvanger vaak helpen. Als je weer problemen krijgt en de KPN Helpdesk is moeilijk bereikbaar, laat het hier gerust weten. Dan kunnen we met je meedenken over de volgende stappen of een vervangende ontvanger regelen.

Hopelijk blijft alles voorlopig goed werken!