Skip to main content
Beantwoord

Kan programma's op NPO 1 niet terugkijken

• December 10, 2025
  • 2 reacties
  • 14 keer bekeken

Ik kan Wie is de Mol van afgelopen zaterdag niet terugkijken. Beeld blijft zwart als ik op terugkijken druk. Ook Hunted op maandag blijft op zwart. Heb alles gereset, ontvangers en modem. Maar niets helpt.

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@AMSnel, welkom op de KPN Community!

Ik heb gelijk even gekeken of ik deze problemen ook ervaar. Ik kan Wie is de Mol? niet testen, omdat ik dit programma opneem en hij dan automatisch de opname wil pakken. Maar Hunted heb ik wel kunnen testen en deze werkte bij mij gewoon. Er lijkt dus in ieder geval niets mis te zijn met het programma zelf. Maar wat is het dan wel?

Je zegt alles al gereset te hebben. Hoe heb je dit gedaan? Heb je de instellingen echt teruggezet naar de fabrieksinstellingen (reset) of heb je de apparaten opnieuw opgestart? Als je alleen dit laatste hebt gedaan, probeer dan ook eens een echte reset. Dit wil vaak helpen.

2 reacties

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 12, 2025

Hi ​@AMSnel, welkom op de KPN Community!

Ik heb gelijk even gekeken of ik deze problemen ook ervaar. Ik kan Wie is de Mol? niet testen, omdat ik dit programma opneem en hij dan automatisch de opname wil pakken. Maar Hunted heb ik wel kunnen testen en deze werkte bij mij gewoon. Er lijkt dus in ieder geval niets mis te zijn met het programma zelf. Maar wat is het dan wel?

Je zegt alles al gereset te hebben. Hoe heb je dit gedaan? Heb je de instellingen echt teruggezet naar de fabrieksinstellingen (reset) of heb je de apparaten opnieuw opgestart? Als je alleen dit laatste hebt gedaan, probeer dan ook eens een echte reset. Dit wil vaak helpen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 12, 2025

Dankjewel voor de tip!!  Ga het straks proberen.