Skip to main content
Beantwoord

Kan RTL Telekids niet meer terugkijken

• July 24, 2025
  • 2 reacties
  • 41 keer bekeken

Wij kunnen sinds een aantal dagen rtl telekids (59) niet meer terugkijken. Hij geeft aan dat er een storing in het netwerk zit?

Bij andere zenders werkt terugkijken wel en ons netwerk geeft geen problemen aan. 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Teunisse, net als Peter ben ik ook benieuwd hoe je het probeert terug te kijken. Kan je daar meer over vertellen? En wat is de foutmelding precies die je te zien krijgt, heb je daar een foto of screenshot van?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat je vertelt. Hoe meer je kunt benoemen, hoe meer we met je mee kunnen denken.

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten, kan je ook een terugbelafspraak maken via onze site.

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 24, 2025

Ik heb net Sonic boom van 18:00 uur gestart. Dat lukt. Op de TV+ ontvanger DIW7022.

Waarop probeer jij het? Ontvanger zo ja welke. Smart-tv app, mobiele app, tv.kpn.com ???

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 29, 2025

Welkom op de community ​@Teunisse, net als Peter ben ik ook benieuwd hoe je het probeert terug te kijken. Kan je daar meer over vertellen? En wat is de foutmelding precies die je te zien krijgt, heb je daar een foto of screenshot van?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat je vertelt. Hoe meer je kunt benoemen, hoe meer we met je mee kunnen denken.

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten, kan je ook een terugbelafspraak maken via onze site.