Skip to main content
Beantwoord

Kan sinds kort via IDTV een derde van de zenders niet meer kijken op laptop

• June 8, 2025
  • 11 reacties
  • 90 keer bekeken

Hallo

Ik kijk idtv op mijn laptop …….maar sinds kort kan ik een derde van de zenders niet meer kijken.

Ik heb een kontract voor al die zenders afgesloten bij kpn, 

Dus ik wil dat die zenders weer te zien zijn, 

Anders moet ik kijken om stappen te onder nemen of elders te kijken

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@erwin 246, het is mij ook niet helemaal duidelijk wat de situatie is. Kan je vertellen waar je precies probeert te kijken? Is dat via de site die VwDt noemt? Of een andere manier? En welke zenders betreft het? Je zegt dat je een derde niet kunt kijken, maar niet welke zenders dat zijn.

Kan je er meer over vertellen? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Hoe meer je noemt, hoe meer we mee kunnen denken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 8, 2025

Hallo ​@erwin 246 ,

Heb je niet toevallig rechtsbovenin de selectie staan op favoriete zenders? Verander dat dan naar alle zenders. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 8, 2025

Hallo Noordzee

Nee heb niks verandert , mis gewoon een derde ,,,,,die zijn ook dog gekleurd in het overzicht

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 8, 2025

dog moet dof zijn

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • June 8, 2025

Kijk je op je thuisnetwerk of buitenshuis? (Een aantal voornamelijk buitenlandse zenders zijn niet buitenshuis te bekijken.)

• June 8, 2025

Als je een vpn gebruikt deze uitzetten.
Anders lijkt het dat de laptop buitenshuis is.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 8, 2025

Dank je wel maar dat is het ook niet, hoop dat het een tijdelijke storing is

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • June 8, 2025

Welke zenders kan je niet kijken?

(screenshot?)

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 8, 2025

Wat is IDTV? 

Bedoel je tv kijken via tv.kpn.com?

• June 9, 2025

Grote kans dat er IPTV (via tv.kpn.com) bedoeld word.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 11, 2025

Hoi ​@erwin 246, het is mij ook niet helemaal duidelijk wat de situatie is. Kan je vertellen waar je precies probeert te kijken? Is dat via de site die VwDt noemt? Of een andere manier? En welke zenders betreft het? Je zegt dat je een derde niet kunt kijken, maar niet welke zenders dat zijn.

Kan je er meer over vertellen? Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Hoe meer je noemt, hoe meer we mee kunnen denken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 11, 2025

Hallo

Het is al verholpen, maar ik kon geen duitse belgie engelse zender meer krijgen een paar dagen,

Maar het was ineens weer beschikbaar, blijft toch raar.

Maar bedankt voor jullie steun.