Skip to main content

Ik heb een thuis netwerk met een Fritzbox modem van KPN. Ik kan via de TV box alle zenders zien op mijn TV, ook via de app op mijn iPhone en iPad. Helaas kan ik op mijn iMac, via de KPN website, de BBC zenders niet zien en krijg de melding 'alleen thuis te bekijken'.  Ik gebruik geen VPN en alleen 1 apparaat tegelijk. Zowel de TV en iMac zijn direct op het netwerk aangesloten , dus gebruiken geen wifi.

Ik begrijp niet waarom ik op my iMac bepaalde zenders niet kan bekijken.

Hallo en welkom op het forum @TV thuis, BBC is inderdaad een zender die op het eigen netwerk hoort te werken. Begrijp uit jouw verhaal dat het op 1 apparaat niet lukt? Terwijl je wel "gewoon" verbonden bent met jouw eigen internet. 

Zou je jouw forumprofiel in willen vullen? Dan ga ik dit probleem laten fixen door de technische dienst. 


Ik kan nog steeds niet de BBC programma’s bekijken op mijn iMac terwijl ik aangesloten ben op mijn thuis netwerk. Graag wil ik weten hoe dit op te lossen.

Paul

(profiel ingevuld)


Er is een melding aangemaakt voor de technische dienst @TV thuis. Zij zullen dit probleem voor je gaan oplossen. 


Nog niets gezien of gehoord. Probleem is niet opgelost…

 


Bij mij werkt de BBC via de kpn tv website erg goed. 

Probeer google chrome en Microsoft Edge te downloaden naar jouw imac? 

En probeer de BBC TV zenders via de kpn TV website via Google Chrome of Edge te openen? 

Mocht je beeld hebben van BBC TV zenders via de KPN website via Google Chrome of Edge. 

Dan werken de KPN TV website goed op deze 2 browsers. 

Dan moet je de safari browser helemaal updaten of resetten op jouw imac. 

of Google Chrome en Edge gebruiken op jouw imac. 

ik hoop dat je weer beeld heb van BBC TV zenders via de kpn TV website op jouw imac. 


Hartelijk dank voor deze antwoord.
KPN tv werkt inderdaad prima in Chrome.  Eindelijk kan ik nu BBC kijken op mijn iMac.


Reageer