Skip to main content

Ik kan thuis, verbonden met het KPN modem, niet verbonden met een VPN, geen opgenomen programma’s terugkijken.

de foutmelding: inhoud niet beschikbaar.

dit is het geval met bv BBC First en VRT Canvas

ik zou deze zenders thuis gewoon moeten kunnen bekijken.

Kan je wel live naar die zenders kijken als je thuis bent?


Ik kan op mijn iPad deze zenders wel live bekijken, zelfs met VPN actief


Ik kan op mijn iPad deze zenders wel live bekijken, zelfs met VPN actief

Ik denk niet dat dat lukt als de VPN actief is.

Maar let op, als de KPN TV app al actief was (zelfs als op de achtergrond actief) op het moment dat de VPN ingeschakeld werd dan zal de app nog steeds denken dat de VPN niet actief is. Het lijkt erop dat de app alleen kijkt of je thuis bent als de TV app schoon opgestart wordt. Dit geldt overigens ook de andere kant op. Dus als er een VPN actief was toen de TV app schoon opgestart werd dan zal hij, ook na het beëindigen van de VPN verbinding, blijven denken dat die VPN nog actief is.

Start de iPad eens helemaal opnieuw op en kijk eerst of je via de wifi thuis naar een opname van één van die zenders kunt kijken.


Je kunt van deze zenders (VRT en bbc first) opgenomen programma’s volgens mij alleen via je tv bekijken. Heel jammer, want bij Ziggo kan het wel via de app.


Helaas werkt dat ook niet.

 

zijn onlangs van Ziggi overgestapt en daar werkte het inderdaad wel.


Hoi @Wemie, welkom op ons forum!
Dat je de opnames van deze zenders niet terug kunt kijken met de app op Apple apparaten is een bekend issue en wordt naar gekeken! 
Met een van onze product updates zullen we delen als dit issue verholpen is.

In de tussentijd zou je ze via de browser nog kunnen proberen terug te kijken via tv.kpn.com


Werkt ook niet, de mededeling is dat de opname niet beschikbaar is. Terwijl hij wel geselecteerd kan worden in de sectie opgenomen, en dus wel aanwezig is.


Reageer