Skip to main content

Vraag kan de tv box op een tv zonder smarttv ?

En hoe zit het als je later een abonnement neemt bij simyo krijg je dan het pluspakket er bij ?

Ik snap er helemaal niets van😵💫

 

Als ik 2 boxen neem krijg ik dan2x  liniaar  tv ??

Vraag kan de tv box op een tv zonder smarttv ?

Ja.

En hoe zit het als je later een abonnement neemt bij simyo krijg je dan het pluspakket er bij ?

Nee.

Als ik 2 boxen neem krijg ik dan2x  liniaar  tv ??

Ja.


 

En hoe zit het als je later een abonnement neemt bij simyo krijg je dan het pluspakket er bij ?

Nee.

Klopt wat Nick83 schrijft. Wel is het zo dat je dan van Simyo dubbele data en dubbele belminuten krijgt.


Is dat dan niet geldig met een simyo abonnement? Ik had zoiets op de site gelezen ??


Nee. Gratis pluspakket alleen met KPN abonnement. Niet met Simyo. 

Maar ... wat je minder uitgeeft aan het goedkope Simyo kun je weer besteden aan het pluspakket à 6,99 😀👍.

Hier staat helder alleen verdubbeling van bundel in combinatie met kpn.

 


Hallo @Voetenexpress volgens mij heeft de KPN online community al jouw vragen prima beantwoord. Mocht je er nog meer hebben? Stel ze gerust. 


 

En hoe zit het als je later een abonnement neemt bij simyo krijg je dan het pluspakket er bij ?

Nee.

Klopt wat Nick83 schrijft. Wel is het zo dat je dan van Simyo dubbele data en dubbele belminuten krijgt.

Sinds gisteren heb ik het Pluspakket wel gratis omdat mijn twee, één is voldoende, Simyo abonnementen geregisteerd staan bij KPN. Hier werkt het voordeel dus wel aan twee kanten. Overigens heb ik een XS4ALL Smart abonnement binnen 'Mijn KPN', weet niet of dat andere 'rechten' inhoudt maar dat lijkt mij niet logisch.

 


 

En hoe zit het als je later een abonnement neemt bij simyo krijg je dan het pluspakket er bij ?

Nee.

Klopt wat Nick83 schrijft. Wel is het zo dat je dan van Simyo dubbele data en dubbele belminuten krijgt.

Sinds gisteren heb ik het Pluspakket wel gratis omdat mijn twee, één is voldoende, Simyo abonnementen geregisteerd staan bij KPN. Hier werkt het voordeel dus wel aan twee kanten. Overigens heb ik een XS4ALL Smart abonnement binnen 'Mijn KPN', weet niet of dat andere 'rechten' inhoudt maar dat lijkt mij niet logisch.

@Berrie_Kaas Maar… is dat dan iets nieuws? Want volgens mij was dat eerder niet zo.

Wel zag ik gisteren op dit forum maar ook op het simyo-forum hierover al een vraag voorbijkomen: https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-app-63/kan-je-korting-krijgen-met-gekoppelde-accounts-46859?postid=221021#post221021

​​​​Ter info:    @JanD  


@Katana321 ik ga er van uit dat een moderator deze discussie binnenkort onder ogen krijgt en ons van antwoorden zal voorzien. 


@Berrie_Kaas Ah, ik zie nu pas dat jijzelf gisteren gereageerd had in dat topic van het kpn-forum. 😁


@Berrie_Kaas Ah, ik zie nu pas dat jijzelf gisteren gereageerd had in dat topic van het kpn-forum. 😁

👍