De KPN TVapp meldt dat ik hier - in Frankrijk- veel zenders niet kan bekijken. Ook niet opgenomen programma's. En dat terwijl in de App wordt gemeld: â Of je nou thuis bent of onderweg. Met onze KPN TV+ app kijk je overal tvâ!!!!
Het klopt dat sommige zenders en opnames buitenshuis niet gekeken kunnen worden, ook niet in Nederland.
Wat wjb aangeeft klopt inderdaad. Dat is kwestie van afspraken en voorwaarden die gesteld zijn waardoor niet alles buitenhuis te bekijken is.Â
Maar waarom dan toch de wervende tekst op website:âMet onze KPN TV+ app kijk je overal TV en nog veel meerâ!?
Maar waarom dan toch de wervende tekst op website:âMet onze KPN TV+ app kijk je overal TV en nog veel meerâ!?
Dat klopt toch? Je kan toch tv kijken in Frankrijk? Alleen sommige zenders niet. Maar er staat in die "wervende tekst" ook niet dat je alle zenders kunt kijken in Frankrijk. Toch?
Je moet geen dingen lezen die er niet staan
Dat klopt toch? Je kan toch tv kijken in Frankrijk? Alleen sommige zenders niet. Maar er staat in die "wervende tekst" ook niet dat je alle zenders kunt kijken in Frankrijk. Toch?
Je moet geen dingen lezen die er niet staan
Hoezo niet lezen wat er niet staat lees ik niet goed het staat hier wel degelijk.
"Ook op vakantie kijk je tv, zoals je thuis gewend bent. Hoe? Met de iTV app kijk je overal en op elk apparaat programmaâs live, ook in het buitenland. Hieronder lees je wat je nog meer kunt met de app."
https://www.kpn.com/beleef/blog/overal-online-tv-kijken-met-itv-app.htm
Â
Er staat echt nergens een disclaimer op deze pagina. Dat we "zoals je thuis gewend bent" niet letterlijk moeten nemen.
Ook hier belooft de afdeling marketing vanalles maar lees ik nergens ook maar iets over beperkingen behalve niet buiten de EU/EER.
https://www.kpn.com/televisie/online-tv-kijken
Â
Hallo â
Dat klopt. Thuis via jouw ontvanger heb je de meeste zenders. KPN heeft niet voor alle zenders de rechten om die ook buitenshuis aan te bieden via apps. Het gaat dan met name om buitenlandse zenders. Erotiek-zenders mogen daarnaast niet omdat dat soort aanbod niet wordt toegelaten in de diverse app-stores. Â Â Â
Voor een gedetailleerd overzicht kun je dit artikel doorlezen:
https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/zenderindeling-kpn-mobiel-kijken/
Niet beschikbaar via app: Erotiek zenders. Die kunnen alleen via de decoder thuis ĂŠn via laptop.
Alleen via je eigen wifi te kijken (live): BBC One en Two, VRT1, VRT CANVAS, Ketnet, Crime Investigation, Euronews, BBC News. Duitse zenders.
Verder zijn opnamen van BBC First, de Vlaamse zenders en last but not least de Duitse alleen via de decoder te bekijken.
Live Sport on Demand (sport per wedstrijd huren): niet beschikbaar (alleen decoder).
Niet buiten de deur: Duitse zenders, Vlaamse zenders, BBC One en Two. Opnamen van BBC First. EuroNews, BBC News, Utsav Barat. TRT. Cartoon Network.. Baby TV.
Â
Â
edit : reactie iets aangepast n.a.v. input wjb.Â
â
â
Het staat ook wel op de KPN-website. Maar naar mijn mening is het overzicht wat gemaakt is op de website van PeterG duidelijker.Â
KPN heeft niet voor alle zenders de rechten om die ook buitenshuis aan te bieden via apps. Het gaat dan met name om buitenlandse zenders en erotiek-zenders. Â
Voor de erotiek zenders is dat niet een rechten kwestie. Die zenders zijn zelfs binnenshuis niet te bekijken immers apps met erotische content worden niet toegelaten in de Google Play Store van Google en de App Store van Apple.
Prima, ik pas de reactie hierboven iets aan.Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.