Skip to main content

Er is een week of 7 geleden een storing geweest van KPN. De tv in de woo kamer start normaal op, maar in de slaapkamer krijg ik steeds de melding: kan X1 bericht niet laden.

Dan moet ik diverse handelingen doen om de verbinding weer tot stand te brengen. Ik heb alles al geprobeerd. Van modem te herstarten. Alle kabels eruit en erin. Dignaalversterker uit en aanzetten, maar het blijft steeds terug komen. We zijn overigens draadloos en dus via WiFi. 

Hoi @WilmarDijkstra en welkom in de KPN Community!

We denken hier graag mee: kan je daarvoor meer informatie met ons delen? Welk merk en type tv heb je? Lukt het om een foto van de melding te plaatsen? Welke TV ontvanger heb je, en hoe is deze op je televisie aangesloten? Het kan ook nog met het invoerkanaal te maken hebben, waar je televisie mee opstart. @PeterG heb jij misschien nog goede adviezen hier?

De melding "kan X1 bericht niet laden" komt mij niet bekend voor. Dus wat vragen. 

▪️︎Plaats eens een foto van het scherm met die melding. (hele scherm)

▪️︎Welk merk en type tv is het

▪️︎Welke tv ontvanger van kpn staat er. 

▪️︎Hoe is de ontvanger verbonden. Zit er bijvoorbeeld een DVS tussen. 

Dank je wel. Vandaag is er een .ontevreden geweest en heeft het opgelost. Het kwam door de wifiversterker die door een eerdere monteur van kpn was aanbevolen. Slordig en onnodige kosten.

Reageer