Skip to main content
Beantwoord

Kan Ziggo Sport niet opzeggen

• May 24, 2025
  • 8 reacties
  • 122 keer bekeken

Ik wil graag gecompenseerd worden omdat ik Ziggo sport niet kan opzeggen. Er staat of gegevens kunnen niet opgehaald of dat ik geen pakket heb. Frustrerend. Sowieso valt ethernet (en Wifi telefoon en Mac en bijv thermostaat meerdere keren per dag uit. Ook na nieuwe modem. Niet blij. En ik mis Ziggo. 

Ik lees hier dat Joeri (?) alles oplost hier?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@laundromat, een zenderpakket zoals Ziggo Sport kan je inderdaad opzeggen na de eerste maand. Daarna kan dat via de opties die de anderen al genoemd hebben. MijnKPN, de tv-ontvanger en de klantenservice. Er kan maar 1 wijziging tegelijkertijd gedaan worden, als er al een wijziging loopt kan er op dat moment geen tweede wijziging gestart worden.

Het wegvallen van de verbinding zoals je beschrijft is ook heel vervelend! Ik denk dat het handig is om de verbinding daarvoor helemaal na te kijken, om te kijken wat waar precies gebeurt. Ook dat kan via de klantenservice, die kunnen dat samen met jou doen. Dat is de snelste weg daarvoor.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 25, 2025

Hoi ​@laundromat, welkom op de communitypagina van KPN. Vervelend van je frustrerende ervaring met het opzeggen van Ziggo Sport. Ook wegvallend internet maakt het dan niet beter!

Deze plek is vooral een klant helpt klant forum, waardoor we graag met je meedenken. 

Ik denk dat je nét toevallig gisteren last had van een landelijke storing. Hierdoor werkte MijnKPN ook niet lekker, waardoor je thuis (internet) abonnement ook niet geladen kon worden.

Als het goed is moet alles nu weer goed werken. Zou je het opnieuw kunnen proberen via MijnKPN? Laat gerust weten als het bij jou nog steeds niet werkt. Dan helpen we je graag :)

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • May 25, 2025

Ziggo Sport kan je pas na 1 maand (en daarna dagelijks) opzeggen via MIJNKPN of via gratis (morgen maandag) 0800-0402

Wegvallend internet heeft hier niets mee te maken.

Kan je het beste via het topic internet vragen.

1. Welke KPN modem router heb je?  Experibox v10, Box12, of?
  2. Werkt alles wel goed indien via UTP kabel aangesloten?
  3. Heb je glasvezel of koper?

Bij Ziggo kan je dit soort problemen ook hebben.

Wat je als eerste kan proberen, haal de stekker van de KPN modem / router uit het stopcontact en wacht minimaal 1 minuut. Stop hem er daarna weer in en laat hem rustig volledig opstarten.

Helpt dat niet, doe dan volledige reset van de KPN tv modem/router. Er zit een klein gaatje en prik daar met een dun voorwerp (naald of zo) in totdat hij uitgaat en opnieuw gaat opstarten.

Laatste zin in jouw bericht begrijp ik niet. “dat Joeri alles heeft opgelost”

Wat bedoel je hiermee?

Heb je een link naar dat topic?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 25, 2025

Beste ​@laundromat losse tv-pakketten kun je ook opzeggen via je tv-decoder van KPN als je aan de voorwaarden voldoet.

CC ​@joop2011 en ​@ikheetjeff 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@laundromat, een zenderpakket zoals Ziggo Sport kan je inderdaad opzeggen na de eerste maand. Daarna kan dat via de opties die de anderen al genoemd hebben. MijnKPN, de tv-ontvanger en de klantenservice. Er kan maar 1 wijziging tegelijkertijd gedaan worden, als er al een wijziging loopt kan er op dat moment geen tweede wijziging gestart worden.

Het wegvallen van de verbinding zoals je beschrijft is ook heel vervelend! Ik denk dat het handig is om de verbinding daarvoor helemaal na te kijken, om te kijken wat waar precies gebeurt. Ook dat kan via de klantenservice, die kunnen dat samen met jou doen. Dat is de snelste weg daarvoor.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 30, 2025

ik zeg ook niet dat het met elkaar te maken heeft. maar ben het zat. was ff klagen 1 bericht. heb al zo vaak gebeld. nieuwe modem gehad. niks helpt. vanmorgen voor 9 uur viel het al 3 keer uit.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 30, 2025

En wat maakt het dat je er zo zeker van bent dat het een probleem is in het kpndomein en niet wordt veroorzaakt door iets in jouw netwerk ​@laundromat ?

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 30, 2025

En wat maakt het dat je er zo zeker van bent dat het een probleem is in het kpndomein en niet wordt veroorzaakt door iets in jouw netwerk ​@laundromat ?

Heb ik ook niet gezegd. Wel dat ik er zelf weinig verstand van heb en dat geen van de medewerkers daar over is begonnen. Met Ziggo had ik nooit uitval. Ga maandag nog 1x bellen en zal vragen of het aan  eigen netwerk (zegt me niks) kan liggen. Sluit deze thread maar. 

Jasper van KPN
Moderator

We sluiten topics niet, maar als er een half jaar geen activiteit is geweest sluiten ze automatisch. Als je maandag telefonisch contact hebt (dat kan ook via een terugbelafspraak, dan weet je van te voren wanneer je contact hebt) kunnen ze de hele verbinding samen met jou nakijken. Zowel het deel in huis als het deel buitenshuis. Dat lijkt me handiger dan naar 1 van beiden kijken, het is een geheel plaatje dan.