Skip to main content
Beantwoord

Kan Ziggo Sport Totaal niet bestellen door lopende bestelling

• 11 februari 2025
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Ik wil ziggo sport totaal bestellen maar het lukt niet door deze melden en ik heb niks bestelt

Beste antwoord door Denise van KPN

Als er een lopende bestelling is, dan kan je inderdaad niet nog een andere wijziging aanbrengen, ​@Xavi7. Maar als je zelf niet weet waarom er een lopende wijziging is, kan het zijn dat er eentje is vast gelopen. Je kunt daarvoor het beste telefonisch contact met ons opnemen. Maak gemakkelijk online een belafspraak. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Bekijk origineel

3 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 333 reacties
  • 11 februari 2025

Morgen even bellen met 0800-0402, spreek in “niets werkt” en je krijgt een medewerker te spreken. Vraag dan even welke bestelling dan nog niet is afgerond. Je kunt ook een terugbelafspraak achterlaten. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12952 reacties
  • 12 februari 2025
Xavi7 schreef:

Ik wil Ziggo sport totaal bestellen maar het lukt niet door deze melden en ik heb niks bestelt

Wat voor een lopende bestelling heb je?

En inderdaad, vandaag gratis 0800-0402 bellen. Zij kunnen je verder helpen.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7735 reacties
  • Antwoord
  • 14 februari 2025

Als er een lopende bestelling is, dan kan je inderdaad niet nog een andere wijziging aanbrengen, ​@Xavi7. Maar als je zelf niet weet waarom er een lopende wijziging is, kan het zijn dat er eentje is vast gelopen. Je kunt daarvoor het beste telefonisch contact met ons opnemen. Maak gemakkelijk online een belafspraak. We bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

Reageer